Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Dizel in šest valjev. Pri tej znamki si še upajo!
V prvi ruski avtomobilski deseterici mrgoli Kitajcev
Zakaj bi čakali Bavarce, če ga lahko predelajo sami
Ne pomaga niti rekordno število registracij električnih avtomobilov
V teh državah točijo najdražji bencin, kje je Slovenija?
Če kdaj, potem zdaj.
Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!
Legendarni ameriški terenec kmalu prihaja tudi k nam!
Avtomobilski uvozniki vračajo žogico: nesmiselni ukrepi so dejansko zapisani
Kia Sorento: Na poti k zvezdam
Manj blata, a nič manj zanimive terenske vožnje
Ministrstvo zanika, da bo država otežila uporabo avtomobilov
Alfa Romeo je na milanskem tednu oblikovanja takole na pomoč priskočila ekskluzivni modni znamki!
Napovedi se uresničujejo, tu je kitajski električni športni dvosed
Še ena kitajska (prestižna) avtomobilska znamka pred evropskimi vrati