Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Še ena kitajska (prestižna) avtomobilska znamka pred evropskimi vrati
Nimajo barve zato izdelujejo samo bele avtomobile, a še vseeno niso dokončani
Varuhi cestnega reda se spet pripravljajo na merilni maraton
Kitajski avtomobili kljub dvomom o kakovosti osvajajo ruski trg
Zdaj bodo pod varnostnim drobnogledom za zvezdice tudi tovornjaki
Vse je še odprto, tudi usoda novomeške tovarne
Nič ne bo z nasledstvom skoraj pol stoletja stare legende
Čez dve leti z elektriko do 805 kilometrov in to s tem orjakom
Velika številka za majhen avtomobil, ki ima za seboj vznemirljivo zgodovino
Še vedno najmanjši v družini, a pametnejši in električen
Če si vozil Prinza, si se lahko počutil kot kralj
Mladi mehaniki so dokazali, da jih ta poklic še vedno zanima
Zime je konec, avtomobili se veselijo spomladanske nege
Zakaj so e-avtomobili nočna mora za gasilce?
Novi R5 bo morda drugačen, kot je nakazoval koncept, a menda tudi cenejši od tekmecev