Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Štirje milijoni korejskih avtomobilov iz dežele piva in kruhovih cmokov
Policisti na evropskih cestah najdejo tudi tovornjake, ki so nevarno neprimerni za vožnjo
Gozdar s 25 leti delovne dobe še ni videti utrujen
Starejši vozniki so najprej pod stresom, po osvežitveni vožnji pa se bolje znajdejo v prometu
Po večmesečnem čakanju Fordovi kupci obupujejo nad tem priljubljenim modelom
Za zamude pri dobavah avtomobilov niso krivi samo proizvajalci, temveč tudi velikokrat spregledan dejavnik
Volkswagen je pri elektriki prekosil samega sebe, do kdaj še avtomobili s termičnimi motorji?
Pri Lamborghiniju bodo krstili novega superšportnika; tu so zadnje podrobnosti
Že pred 75 leti je bil usposobljen za najrazličnejše naloge
Na ceste je zapeljalo že 75 milijonov avtomobilov te znamke
Preobleka ga ni bistveno oddaljila od originala
Vse manj vozniških izpitov: zakaj mladim vožnja ni več navdih?
Raziskava pokazala: prometnih znakov je preveč. Poglejte, kaj lahko tudi sami storite glede tega
Tihi jubilej ljudskega avtomobila, ki tudi po skoraj sedmih desetletjih ni utonil v pozabo
Se že pripravljate na najbolj zahtevno obdobje v letu?