Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Kia Sorento: Na poti k zvezdam
Manj blata, a nič manj zanimive terenske vožnje
Ministrstvo zanika, da bo država otežila uporabo avtomobilov
Alfa Romeo je na milanskem tednu oblikovanja takole na pomoč priskočila ekskluzivni modni znamki!
Napovedi se uresničujejo, tu je kitajski električni športni dvosed
Še ena kitajska (prestižna) avtomobilska znamka pred evropskimi vrati
Nimajo barve zato izdelujejo samo bele avtomobile, a še vseeno niso dokončani
Varuhi cestnega reda se spet pripravljajo na merilni maraton
Kitajski avtomobili kljub dvomom o kakovosti osvajajo ruski trg
Zdaj bodo pod varnostnim drobnogledom za zvezdice tudi tovornjaki
Vse je še odprto, tudi usoda novomeške tovarne
Nič ne bo z nasledstvom skoraj pol stoletja stare legende
Čez dve leti z elektriko do 805 kilometrov in to s tem orjakom
Velika številka za majhen avtomobil, ki ima za seboj vznemirljivo zgodovino
Še vedno najmanjši v družini, a pametnejši in električen