Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Ford je predstavil novega športnega terenca, ki je nastal v sodelovanju s VW (+ imamo prve fotografije)
Ne boste verjeli, kako težko je življenje lutk za preizkusna trčenja
Ruski avtomobilski trg in tamkajšnje avtomobilske tovarne vse bližje popolni katastrofi
Volan med nogami in merilniki v višini oči – je to res prava kombinacija?
To je najhitrejši avtodom na svetu, pa je sploh primeren za bivanje?
Z volkcem so hoteli dodaten plen, a po sedmih letih se je lov končal
Trg še vedno pada, a eni znamki se lahko smeji!
Nekoč je bil ženevski avtomobilski salon in pred šestdesetimi leti je bil glavni zvezdnik ta vznemirljivi avtomobil
Zgolj 36 prodanih avtomobilov legendarne znamke! Le kaj so si mislili?
Kaj se dogaja? Fiatov model, ki je uradno že v pokoju, doživlja drugo mladost
Tretji japonski diamant bo na evropskih cestah prihodnje leto
Zdaj je uradno: ta Renaultov model bo vseeno zapeljal tudi k nam
Novi Fiat Scudo k nam prihaja z zamudo, a zanjo obstaja opravičljiv razlog
Pri štirih krogih bi uporabljali več materialov iz odsluženih avtomobilov
Kratki dosegi in počasno polnjenje nista edini tegobi električnih avtomobilov