Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Še vedno najmanjši v družini, a pametnejši in električen
Če si vozil Prinza, si se lahko počutil kot kralj
Mladi mehaniki so dokazali, da jih ta poklic še vedno zanima
Zime je konec, avtomobili se veselijo spomladanske nege
Zakaj so e-avtomobili nočna mora za gasilce?
Novi R5 bo morda drugačen, kot je nakazoval koncept, a menda tudi cenejši od tekmecev
Policisti sosednje države so pripravljeni na lov, očitno imajo enak okus kot slovenski
To je največje letošnje Renaultovo razkritje! Ali upravičuje legendarno ime?
Tega avtomobila na slovenskih cestah nismo videli. Ali pač?
Na asfaltu ali v blatu, vse oči so uprte vanj! Izbira motorja pa vas bo presenetila (in nekatere navdušila)!
Bo ta kitajski avtomobil spodnesel tla evropskim električnim tekmecem?
Če bodo obveljali novi predpisi, se tej priljubljeni znamki ne bo dobro pisalo!
Ford je predstavil novega športnega terenca, ki je nastal v sodelovanju s VW (+ imamo prve fotografije)
Ne boste verjeli, kako težko je življenje lutk za preizkusna trčenja
Ruski avtomobilski trg in tamkajšnje avtomobilske tovarne vse bližje popolni katastrofi