Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Porazna statistika poostrenega nadzora tovornjakov in avtobusov
Pomembne informacije bi se lahko prikazovale kar na asfaltu
S pravim pristopom je tudi poslovanje v krizi dobičkonosno
Pol stoletja zaletavanja v zid: kako so to počeli za železno zaveso?
Prvak nikakor ne prepusti prestola: kdo so  zmagovalci in poraženci na polovici poletja?
Prihaja zvezdnik za dobre tri milijone in 275 petičnežev
Prvi Ladin električni avtomobil v resnici ne bo ruski
Dostavnik, ki so ga razvijali trinajst, izdelovali pa skoraj petdeset let
Bavarci se selijo na vzhod, tam bodo preizkušali nove tehnologije
Če si ne morete privoščiti pravega, imate lahko miniaturnega – za 349 evrov
Električni avtomobili: kakšna so mnenja zagovornikov in kakšni zadržki dvomljivcev?
Je to še vedno pravi BMW?
Pet najcenejših avtomobilov: pozabite na cene pod desetimi tisočaki!
Zakrinkani volk s štirimi krogi ljubitelje športnosti navdušuje že dvajset let
Tudi ribe se na zadnjo pot peljejo na elektriko