Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Na nemških avtocestah skoraj pol milijona zastojev
S tem avtomobilom Kia vstopa v električno mobilnost
Kitajski MG z zanimivimi avtomobili in velikimi apetiti na slovenskem trgu
Volkswagen: ne gremo se cenovne vojne s Teslo
Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)
Zadnji razpoložljivi Bugatti z legendarnim motorjem W16 gre na dražbo
Bodo za volani avtobusov sedeli vozniški zelenci?
Legendarni ruski terenec z novimi delovnimi nalogami
Varnost električnih tovornjakov na preizkušnji
V upokojenih francoskih ikonah se bo iskrilo
Čeprav mu gre dobro, bi bil lahko še drznejši
Ni križanec in nima lastnosti velike večine konkurentov, a uspeh si zasluži zaradi drugih adutov
Delati za zvezdo pomeni dobiti zajetno nagrado
Tesla je zaradi boljšega nadzora nad proizvodnjo baterij in manjšega vpliva morebitnih zastojev pri dobavah postavila lastno proizvodno linijo za baterije.
Je vožnja z električnimi avtomobili res cenejša? Tu so izračuni