Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Zmogljiv je najmanjši Peugeotov električni SUV ravno prav, prostoren tudi, kaj pa ostalo?
Tudi novi Peugeot 308  se sooča s polprevodniško krizo (novo v Sloveniji)
Opel predstavlja še nekoliko drugačno ponudbo - ki pa je že na voljo
Zakaj sta zmagala kar dva? Pravzaprav bi morali trije…
...In zato podaljšano-testni Ford šele z drugim pogledom razkrije več
Danes se je uradno pričela zimska sezona! S pravo zimsko opremo ne boste nebogljeni
Dolgoprogaš in še varčen po vrhu. Takšna je bila poraba na testu!
Vozili smo Volkswagen Multivan: Zakaj v njem ne boste vozili tovora?
Preverite, kakšen mučilni režim mora prestati novi Ford Ranger
Napoved: Fiat obudil par (na pol) pozabljenih modelov
(Kratki test) Znotraj Hyundaijeve palete boste odslej še veliko težje izbirali
NOVO V SLOVENIJI Botoks za najmanjšega Citroenovega križanca C3 Aircross
Novo v Sloveniji: Q4 e-Tron - z Audijem na elektriko še nikoli ceneje, takšen je njegov cenik!
Toliko bo treba odšteti za novega VW Multivana
Premiera: Ford Tourneo Connect - pod Fordovo karoserijo se skriva nekaj več