Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Tega Maseratijevega superšportnika ne boste videli na cestah
Microlino in Microletta sta najboljši mestni par
Tehnični podatki predsedniškega avtomobila so državna skrivnost
Ne, to ni rabljena Lada Niva, ali pa avtomobi iz stare zaloge. Tako bodo videti od sedaj naprej
Dizelski dostavniki se bodo »čudežno« lahko spremenili v električne, prvi bo na vrsti največji
Vozniki tovornih vozil naredili manj prekrškov, a povzročili več prometnih nesreč
Bon anniversaire, vse najboljše za 50. rojstni dan
Pri sosedih je polnjenje dražje in skoraj nikjer več brezplačno
Dobra novica za ljubitelje Volkswagnovih Bullijev: festival bo!
Toyota se postopno pomika onkraj ničle, najprej z modelom s skrivnostnim imenom
Premešane karte in že kar kronično pomanjkanje dostavnikov
Rusija se bliža popolnemu zlomu avtomobilskega trga
Nekoč niso smeli gledati televizije, zdaj prisegajo na trikrako zvezdo
Južni sosedje nas spet prehitevajo po desni
Kaj bi John Cooper porekel na električnega Minija?