Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Novo leto – novi izzivi: "Avto magazin se seli na splet" (piše Matjaž Korošak)
<p>O vozni dinamiki vse najboljše (boj ali manj), toda športno podvozje ima seveda svoje negativne strani. Sploh v urbanem okolju z uničeno asfaltno podlago.</p>
Regeneracija, regenerativno zaviranje
Nujen ogled za oktanske zasvojence: Race for Glory: Audi vs Lancia
WRC: Kaj je pokazala sezona 2023? In kako naprej ...
Nio ET9
Polnilna infrastruktura: Plačevanje kanček bolj enostavno
Toyota Yaris Cros
Autobest, BYD Dolphin, Best Buy 2024
Mitsubishi sporoča: Ne obupajte, še smo tu!
Volkswagen spet preseneča, a ne še takoj ...
Imamo torej finaliste izbora Slovenski avto leta!
Predstavljamo: Citroën ë-C3 - Ne bo le električen!
<p>Takšen nezahteven izlet na makadamsko cesto je za Rextona in njegove zmogljivosti pravzaprav skorajda žalitev.</p>
<p>Črna platišča in lakirani črni dodatki, na primer pokrovi ogledal, so del opreme Homura.</p>