Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

WRC2, WRC, Toyota, Yaris Rally2, Rally2
Baterija prihodnosti se dokazuje, ampak ...
Pustolovščina, imenovana Dakar, se začenja ...
finalisti, SAL 2024
Koliko elektrike bo potrebne za pogon električnih avtomobilov leta 2040?
<p>Dovolj okreten in spodobno hiter tudi na cesti. Kratke grbine in grbinice podvozju niso pogodu, kar pa ni nič posebnega za tovrstno zasnovo.</p>
Novo leto – novi izzivi: "Avto magazin se seli na splet" (piše Matjaž Korošak)
<p>O vozni dinamiki vse najboljše (boj ali manj), toda športno podvozje ima seveda svoje negativne strani. Sploh v urbanem okolju z uničeno asfaltno podlago.</p>
Regeneracija, regenerativno zaviranje
Nujen ogled za oktanske zasvojence: Race for Glory: Audi vs Lancia
WRC: Kaj je pokazala sezona 2023? In kako naprej ...
Nio ET9
Polnilna infrastruktura: Plačevanje kanček bolj enostavno
Toyota Yaris Cros
Autobest, BYD Dolphin, Best Buy 2024