Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Hyundai i20
Hertz, rent-a-car, prodaja EV
Potujete v Nemčijo? Dvakrat premislite ...
VinFast VF 3
HWA EVO
Slovenski avto leta: In izbrali ste ...?
Hladnejši dnevi zahtevajo toplejša oblačila, ki pa so v prometu lahko tudi nevarna. Preverite, zakaj
Volkswagen
Toyota Mirai
WRC2, WRC, Toyota, Yaris Rally2, Rally2
Baterija prihodnosti se dokazuje, ampak ...
Pustolovščina, imenovana Dakar, se začenja ...
finalisti, SAL 2024
Koliko elektrike bo potrebne za pogon električnih avtomobilov leta 2040?
<p>Dovolj okreten in spodobno hiter tudi na cesti. Kratke grbine in grbinice podvozju niso pogodu, kar pa ni nič posebnega za tovrstno zasnovo.</p>