Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Za volanom: Robeta Apollo - skoraj največ
Novo leto – novi izzivi: "Avto magazin se seli na splet" (piše Matjaž Korošak)
Test: Mercedes-Benz GLC 300 Coupe AMG Line - Tisti bolj seksi brat ...
Kaj in kako z regeneracijo (ali morda rekuperacijo) v električnih vozilih?
Nujen ogled za oktanske zasvojence: Race for Glory: Audi vs Lancia
WRC: Kaj je pokazala sezona 2023? In kako naprej ...
Bo Nio res skočil v zelje Mercedesu in Maybachu?
Polnilna infrastruktura: Plačevanje kanček bolj enostavno
Zdaj že nekdanji slovenski avto leta dobiva osvežitev
Autobest 2024 - Najboljši (avtomobilski) nakup leta je ...
Mitsubishi sporoča: Ne obupajte, še smo tu!
Volkswagen spet preseneča, a ne še takoj ...
Imamo torej finaliste izbora Slovenski avto leta!
Predstavljamo: Citroën ë-C3 - Ne bo le električen!
Test: SSangYong Rexton 2.2 XDi Limited 4x4 A/T - Volk v ovčjem kožuhu