Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kaj o prihodnosti znamke pravi član uprave Škode Martin Jahn? Napoveduje tudi poceni, električni avto!
Prihodni teden bo za Alfo zelo pomemben. Kaj pripravljajo Italijani?
Kako bo ime nasedniku legendarnega Huracana? Namige smo že dobili ...
Vse zabavne stvari se enkrat končajo in tako se je tudi življenjska pot tega športnika ...
Citroën preseneča! Ampak ali bo novinec prišel tudi do nas?
Nastaja nov avto in moto globalni športni imperij?
ID.Buzz GTX - Najmočnejši (serijski) Bulli vseh časov
Audi (končno) spreminja poimenovanje ... Kako bodo sedaj ločili modele in različice?
Vozili smo novo Škodo Superb! Ali lahko češka admiralska ladja dostojno nadomesti pretekle uspešnice?
"Avto spredaj je v Afriki vedno -Toyota!"
Stellantis v priljubljene avtomobile vrača bencinske in dizelske motorje!
Ponoči bo treba prestaviti kazalce. Kakšen vpliv ima sprememba ure na vožnjo in promet?
Safari kmalu v blatu in dežju ... ? Posadke v WRC se zaskrbljeno ozirajo v nebo. Če pade dež bo ...
Raspet bo še vodil krovno avtomobilsko (športno) organizacijo
Bo izdelava električnih avtomobilov res cenejša od izdelave klasičnih? To so (precej kratkoročne) napovedi ...