Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se verjetno skoraj ne spomni več, kako je zašel med tiste (pišoče) novinarje, ki se ukvarjajo z avtomobilsko tematiko. Pred leti urejal tudi Večerovo prilogo Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je še vedno urednik. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, osvojil cel kak naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), vmes in kasenje pa organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov. Zastrupljen, zagotovo.

Test: Renault Captur Intens E-Tech 160 (2020)

Nekoliko drugačen hibrid

Subaru najavlja baterijsko električni SUV

Izbor Autobest: to je avto, ki je prepričal vseevropsko žirijo

Uvodnik: Matjaž Korošak

Bo Euro 7 zapečatil usodo motorjev z notranjim zgorevanjem?

Cross Country Baja pod budnim očesom Slovenca

Mark Škulj uspešno debitiral v seriji EuroNASCAR

Audi se vrača v reli!

Novo v Sloveniji: Citroen C4 - križanec, ki to pač ni

Test: Renault Talisman Grandtour Initiale Paris 2.0 dCi EDC (2020)

Po krivici ostaja v senci konkurence

Novo v Sloveniji: spremembe so bile skrbno premišljene

Državno prvenstvo v reliju - Kako vendarle naprej?

Vozili smo: Škoda Octavia iV, E-TEC, G-TEC - Hibridizacija, kot si jo predstavlja Škoda

Premiera: Volkswagen Golf R - Najmočnejši izmed petih je pokazal zobe

Test: Nissan Juke 1.0 117 DCT Tekna (2018)

Podoben kot predhodnik, a hkrati povsem spremenjen

Kaj izbrati v hibridni ponudbi - Hibrid ali priključni hibrid – to je zdaj vprašanje?