Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Citroen e-Berlingo
Ponoči bo treba prestaviti kazalce. Kakšen vpliv ima sprememba ure na vožnjo in promet?
Safari kmalu v blatu in dežju ... ? Posadke v WRC se zaskrbljeno ozirajo v nebo. Če pade dež bo ...
Raspet bo še vodil krovno avtomobilsko (športno) organizacijo
Bo izdelava električnih avtomobilov res cenejša od izdelave klasičnih? To so (precej kratkoročne) napovedi ...
Neustavljivi Ferrari? Rdeči so tokrat pokazali zobe
Tudi ta AMG je dobil štirivaljnik. Je to potem sploh še pravi GT?
Včasih je bil tarča posmeha, zdaj pa zelo iskan med zbiratelji. Cena pa mu le raste ...
Test: Opel Astra Sport Tourer 1,2 GS - Najboljša Astra?
Lancia Stratos, 037, Delta
Kako se pelje novi Volkswagen Passat? To so prvi vtisi avtomobila, ki ostaja le še v eni karoserijski različici
Ali lahko prenova tega popularnega modela popravi grenak priokus aktualne generacije?
Zavore so močnejše, natančnih podatkov o premeru zavornih diskov pa še ni. Strupeno zelene zavorne čeljusti.
Šele leta 2026 bi naj Honda predstavila prvo e-limuzino na bazi koncepta 0.
Novi model bi lahko bil tudi eletrični konkurent moderal Kamiq, saj ravno tako povzema visoko silhueto športnih terencev.