Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Neustavljivi Ferrari? Rdeči so tokrat pokazali zobe
Tudi ta AMG je dobil štirivaljnik. Je to potem sploh še pravi GT?
Včasih je bil tarča posmeha, zdaj pa zelo iskan med zbiratelji. Cena pa mu le raste ...
Test: Opel Astra Sport Tourer 1,2 GS - Najboljša Astra?
Legendarna, športna oznaka se vrača! Na katerem avtu bo našla mesto?
Kako se pelje novi Volkswagen Passat? To so prvi vtisi avtomobila, ki ostaja le še v eni karoserijski različici
Ali lahko prenova tega popularnega modela popravi grenak priokus aktualne generacije?
Prodali so jih le 14! Kje je razlog za porazno prodajo avtomobila legendarne znamke?
Kaj bo prinesla presenetljiva zveza dveh japonskih znamk?
"Epsko" in dostopno nadaljevanje! To je Škodina prihodnost ...
Šestvaljnik bo še vedno grmel. Dobre novice ob prenovi kultnega športnika ...
Se bojite traktorskega prometnega zamaška napovedanega za jutri ...?
Pri Volkswagnu so vse bolj sproščeni s športnimi električnimi modeli. Zdaj je na vrsti tale karavan ...
Pomembno! Če želite polniti ceneje, je zdaj to mogoče ... Vse je odvisno od kompromisa!
Je že čas za menjavo pnevmatik? Seveda, ampak ne za vsako ceno ... Na kaj je treba paziti...