Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kako bo ime nasedniku legendarnega Huracana? Namige smo že dobili ...
Audi R8 GT V10
Citroën preseneča! Ampak ali bo novinec prišel tudi do nas?
Najbolj se jim lahko smeji ob novici (od leve): Stefano Domenicali, CEO Formula One Group, Mohammed Bin Sulayem (predsednik FIA) in seveda Greg Maffei, CEO Liberty Media.
Posebaj za verzijo GTX je na voljo tudi dvobarvna kombinacija češnjevo rdeče in mesečevo srebrne barve.
Audi (končno) spreminja poimenovanje ... Kako bodo sedaj ločili modele in različice?
Novi Superb je daljši za štiri cm do predhodnika in zdaj meri v dolžino že 4,902 metra.
"Avto spredaj je v Afriki vedno -Toyota!"
Citroen e-Berlingo
Ponoči bo treba prestaviti kazalce. Kakšen vpliv ima sprememba ure na vožnjo in promet?
Safari kmalu v blatu in dežju ... ? Posadke v WRC se zaskrbljeno ozirajo v nebo. Če pade dež bo ...
Raspet bo še vodil krovno avtomobilsko (športno) organizacijo
Bo izdelava električnih avtomobilov res cenejša od izdelave klasičnih? To so (precej kratkoročne) napovedi ...
Neustavljivi Ferrari? Rdeči so tokrat pokazali zobe
Tudi ta AMG je dobil štirivaljnik. Je to potem sploh še pravi GT?