Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Ducati Multistrada V2 - Navkljub velikosti bo zaradi pomembne lastnosti privlačen tudi za začetnike
Si želiš retro motocikla? Kawasaki ima pripravljen nov odgovor.
Suzuki GSX-S 1000 GT - močan, atraktivevn in dostopen
Subarujev simetrični AWD nikoli ne razočara. Simetrični se imenuje zgolj zato, ker so zaradi položaja motorja in menjalnika pogonske osovine enakih dimenzij. Prednost je enakomernejša razporeditev mase med kolesi.
Napoved: Ducati DesertX - to je legenda, ki jo bo nasledil
Napoved: Aprilia Caponord V4 - poteza, ki si je konkurenca gotovo ne želi
Fabia 1 RS
Koncept: BMW i Vision Amby in Motorrad Vision Amby - za kolesarje in motoriste
Bavarska električna prihodnost bo kot kaže zelo zanimiva! Koncept CE 02
Novi KTM RC 390 - še najprej najbolj športen v razredu
Prihaja tudi novi Triumph Tiger
Honda CRF 1100 Africa Twin (2022) - več opreme, aktualni modeli pa kmalu po akcijski ceni
Napoved: Yamaha R9
Kawasaki Z900 RS SE
Rabljen avto: Volvo XC-90 - Družinski član