Ducati je slekel še enega športnika in hkrati dodatno 'našpičil' Streetfighterja V4

Potem ko je Ducati v začetku lanskega leta kupcem po nekaj letih premora spet ponudil model Streetfighter, je kmalu postalo jasno, da je slečeni superbike z brutalnim V4 motorjem za marsikoga preprosto preveč ekstremen. No, kmalu bo na voljo tudi nekoliko bolj civilna in cenovno dostopna različica.

Ducati je slekel še enega športnika in hkrati dodatno 'našpičil' Streetfighterja V4 (foto: ducati) ducati
11. 11. 2021

Pred kratkim predstavljeni novi Panigale V2 je že dobil tudi svojo slečeno različico. Streetfighter V2 je nastal po enakem receptu kot Streetfighter V4, torej gre za slečenega Panigala, na katerem je ergonomija nekoliko bolj prilagojena vožnji po cestah, dodanega pa je tudi za ščepec več udobja.

Če so bili avtorji novega Streetfighterja V2 pripravljeni sprejeti kompromis na področju ergonomije in udobja, pa to ne velja za motor. Dvovaljni 955-kubični  Superquadro V2 se bo namreč ponašal z enakimi tehničnimi specifikacijami motorja kot Panigale V2, kar pomeni da bo pri 10.750 vrtljajih na razpolago 153 'konjev' (112 kW). Vseeno pa med v oklep odetim Panigaleom in slečenim Streetfighterjem obstaja nekaj tehničnih razlik. Med temi je najpomembnejša skrajšano prestavno razmerje zaradi katerega bo končna hitrost sicer nekoliko nižja, pospeški, še posebej tisti vmesni tekom vožnje, pa bi morali biti še bolj izraziti. Zaradi velikega navora in moči so za 16 milimetrov podaljšali tudi zadnjo nihajko, ki bo v sodelovanju z paketom varnostne elektronike zagotavljala več občutka in nadzora nad dvigom prednjega kolesa.

Streetfighter V2 pa ni edina novost, ki jo je Ducati predstavil v družini Streetfighterjev, saj se modelu V4 pridružuje še Streetfighter V4 SP. Za kratico SP se kot vedno skriva oznaka Sport Production, gre pa praviloma za omejeno serijo motociklov. V primeru Streetfighterja V4 SP bodo kupci deležni predvsem zelo prestižnih komponent kot so karbonska petkraka kolesa, karbonski oklep, aluminijast rezervoar, Brembo Stylema R® zavorni sistem, aktivno vzmetenje Öhlins Smart EC 2.0, nastavljive aluminijaste stopalke za noge in podobne dirkaške dobrote. S 196 kilogrami bo model SP za 3 kilograme lažji od standardnega modela, štirivaljno srce motocikla s 1.103-kubičnimi centimetri delovne prostornine pa bo razvil 208 'konjev' (152 kW) in 123 Nm navora.

Kot pravijo pri Ducatiju bodo prvi primerki modela Streetfighter V2 pri prodajalcih na voljo v decembru 2021, prvi primerki modela V4 SP pa bodo med kupce pripeljali v januarju 2022.

.