Mitja Sagaj

Čeprav ni bilo uradno potrjeno, pa se po njegovi krvi zagotovo pretaka vsaj nekaj bencina. Ljubitelj avtomobilov in vsega, kar se hitro premika, je odkar se zaveda. Zato seveda ni okleval, ko se je ponudila prva priložnost, da ljubezen do zlaganja besed v prepoznaven slog pisanja, združi s strastjo do avtomobilov. In je postal sodelavec avtomobilske redakcije, še preden je opravil vozniški izpit! Hitrosti, ki jih ne more (ali sme) dosegati na cesti, pa dosega v zraku v kokpitu za krmilom enomotornega letala.

Test: Mazda MX-30 GT Plus (2021)

Elektrika - a ne za vsakogar

Kratki test: Ford Grand Tourneo Connect 1.5 Connect 1.5 (2021)

Mojster številnih talentov

Je Mahindra res skopirala Jeepa?

Test: Porsche Taycan Turbo (2021)

Obogatena resničnost

Tudi Lamborghinije bo gnala elektrika

Test: Citroën C4 PureTech 130 (2021)

Francoska avantura

Digitalnim tehnološkim gigantom še vedno diši avtomobilska industrija

Premiera: Tako privlačna in prostorna je nova Škoda Fabia

Audijev prototip za Le Mans že dobiva obliko

Kitajski telekomunikacijski gigant vstopa v avtomobilski svet. To je njihov prvi model

Kratki test: Seat Ateca X-Perience 2.0 TDI (2021)

Več kot le napudran nos

Premiera: Toyota bZ4X - več kot le električni avtomobil

Konec skrbi za VW in Ford, a - kdo bo plačal milijardno odškodnino?

Test: Hyundai i20 1.0 T-GDI (2021)

Odrasel je!

Premiera: X za raznolikost. To je novi Citroen C5!