Eden najbolj zaželenih avtodomov počasi prihaja v novo generacijo. Ta bo, kot kaže, prinesla velike spremembe.
Natanko 20 let je minilo, kar je Volkswagen predstavil svoj prvi avtodom na osnovi Multivana in ga poimenoval California. Model je sicer v hipu postal uspešnica, tudi zaradi možnosti dvojne rabe avtomobila, ki je že takrat dovoljeval vsakdanjo rabo in z malimi spremembami prostočasno, avtodomarsko uporabo.
Štiri generacije in 260.000 kupcev
Pri Volkswagnu so svojo uspešnico gladili in izpopolnjevali, zato so v štirih generacijah uspeli navdušiti kar 260.000 kupcev. Zdaj je na vrsti korenita sprememba - nova California bo namreč od leta 2024 nastajala na čisto novi platformi. Ki jo bo posodil ravno predstavljeni model ID. Buzz. To je tudi prvi model te znamke (VW GV), ki uporablja baterijsko električni pogon.
Osnova je ID. Buzz z daljšo medosno razdaljo
Natanko 250 mm je daljši model LWB, tako da je tak Buzz zdaj dolg natanko 4962 mm, kar je celo nekaj cm več od Mulitvana in seveda dobrih 30 manj od podaljšanega (aktualnega) modela, na katerem nastaja California. Ravno dovolj prostora torej, za kompakten avtodom v kategoriji modelov brez toaletnega prostora. Če gre sklepati po podatkih o Buzzu, potem bo tudi za pogon tega skrbela kombinacija nove baterije s 85 kWh in e-motorja z močjo 150 kW, na voljo pa bo tudi štirikolesno gnana verzija GTX.
Z novo baterijo naj bi serijski Buzz dosegel 460 km, toda večja teža in (verjetno) slabši količnik zračnega upora, bi lahko pomenila, da bo teoretični doseg bistveno manjši od obljubljenih 460 km. O nekaterih indicih naj bi VW nov model poimenoval kar ID. California.
Prav dosti pri VW še niso povedali o novincu, le to, da bo novi avtodom spadal med t. i. pametne modele, kaj vse bo omogočal poleg krmiljenja na daljavo, pa še ni znano.
Preberite še: Strela v imenu kultne kratice? Res?
BONUS VIDEO: Na izlet smo se odpeljali z enim najbolj modnih in zaželjenih avtomobilov letošnjega leta