Predelani Deliver 9 preoblikovan v avtodom s kopalnico, kuhinjo in ležiščem za ugodno ceno.
Kitajski Maxus je svoj dostavnik Deliver 9 predelal v skoraj serijski avtodom in ga ponuja po ceni, po kateri v Evropi skoraj ne bi mogli kupiti niti osnovnega dostavnika. Njegova cena je namreč manj kot 55.000 evrov in je namenjen množični prodaji.
Avtodom Maxus Deliver 9 se osredotoča na preproste, funkcionalne rešitve, trenutno je na voljo le v Avstraliji, kjer ga prodajajo pod blagovno znamko LDV. Medtem ko je osnovno vozilo na voljo v Nemčiji, različica z avtodomom še ni del ponudbe.
Predelava temelji na 5,94 metra dolgem dostavniku z dolgo medosno razdaljo in visoko streho. Pod pokrovom motorja je 2,0-litrski turbodizelski motor s 145 KM in 375 Nm navora, ki je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Vlečna zmogljivost je 2,8 tone.
Notranjost je presenetljivo dobro opremljena, ima kuhinjsko nišo, vključno s pomivalnim koritom, mikrovalovno pečico, plinskim štedilnikom, indukcijsko kuhalno ploščo, hladilnikom z zamrzovalnim predalom in ločeno kopalnico s tušem in straniščem. Standardna je celo zunanja prha za poletno uporabo. Fiksno zadnjo posteljo je mogoče namestiti in odstraniti, da je na voljo več prostora za prtljago.
Notranja zasnova ostaja funkcionalna. Materiali iz plastike, prevlečeni z lesom, umirjena barvna shema sive in bež barve ter klasična postavitev s klopjo, mizo in dvema vrtljivima sprednjima sedežema. Velika okna, strešna okna in komarniki zagotavljajo veliko svetlobe in zraka. Prečna postelja v zadnjem delu je precej ozka, blazina pa leži neposredno na vgrajenem pohištvu – ni razkošno, je pa funkcionalno.
Na zunaj avtodom izstopa s sivo-rdečo dekoracijo, strešno klimatsko napravo in standardnim navojnim senčilom. Tehnični del vključuje baterijo z zmogljivostjo 2,56 kWh, ki jo podpira 190-vatna sončna celica. Vozilo ima dva 100-litrska rezervoarja za sladko in sivo vodo ter 16-litrski rezervoar za odpadno vodo.
V avtodomu namenoma ni digitalnih trikov, ni integracije aplikacij, ambientalne osvetlitve ali zaslonov na dotik – namesto tega je preizkušena tehnologija brez skritih pasti.
V Evropi bi kitajski avtodom lahko konkuriral znanim šestmetrskim modelom, kot so VW Grand California, Fiat Ducato in Mercedes-Benz Sprinter, vendar trenutno ni predviden za kupce na stari celini





