Štiri sobe na kolesih. Vseeno je ta bivalnik namenjen zgolj dvema!

3. 3. 2023 | Matjaž Korošak

Nesporna uspešnica na področju velikih bivalnikov za dva znamke Carthago je Liner-for-two. Po treh letih so uspešni koncept Nemci še nekoliko nadgradili, polepšali in izboljšali.

Ko je ta model bivanika prišel na trg, snovalcev nikakor ni pustil ravnodušnih. Prestižni modeli za dva z velikim sedežnim kotom v zadku so bili namreč novost in redkost na trgu. Toda Liner je postal uspešnica, ki so jo po treh letih še nekoliko nadgradili, čeprav sami pravijo, da je bilo pri tako dodelanem modelu to težko. Pa vendarle jim je uspelo najti nekaj izboljšav, zlasti v materialih, barvah in dodani praktičnosti.

Koncept štirih sob

Liner je sicer nastal z edinstvenim konceptom »štirih sob«, pri čemer so snovalci vedeli, da bosta bivalnik uporabljala dva, a vedeli so tudi to, da vse »sobe« ne bodo v rabi istočasno. Tako je v zadku bivalnika izjemno prostorna in inovativna sedežna garnitura v obliki črke C, na kateri lahko udobno sedi (vsaj) šest oseb, obenem pa je del te sedežne postavitve s pomočjo elektromotorjev mogoče spremeniti v udoben ležalnik počivalnik s pogledom na 40-palčni TV-zaslon. Tako boste lahko vso družbo mirno povabili na večerjo tudi v slabem vremenu.

Prostorno in prestižno – sedežni kot v obliki črke C za šest oseb, vzglavnik ob kuhinjskem delu je že del počivalnika, ki ga je moč še raztegniti. Ploski TV-zaslon se s pomočjo elektromotorjev s pritiskom na gumb potopi v steno.
Prostorno in prestižno – sedežni kot v obliki črke C za šest oseb, vzglavnik ob kuhinjskem delu je že del počivalnika, ki ga je moč še raztegniti. Ploski TV-zaslon se s pomočjo elektromotorjev s pritiskom na gumb potopi v steno.
Www.Manuelberninger.De
Na Norveškem pluje vesoljsko jajce. Poglejte, kaj se skriva v njem

Osrednji del, v katerega se vstopa skozi velika, široka (63-centimetrska) vrata, ki so lahko tudi električno gnana (samodejno zapiranje in odklepanje z RFID-ključkom), je velika kuhinja s tremi plinskimi gorilniki in hladilnikom (153 litrov) z ločenim zamrzovalnim delom (in vrati, ki se odpirajo na obe strani).

Desno od kuhinje sta kabina za prhanje in prostorna toaleta z umivalnikom. Sicer sta ločena – vsak na svoji strani prehoda do vozniškega dela – toda mogoče ju je povezati z vrati, ki hkrati ločijo ta del od dnevno-kuhinjskega prostora. In seveda – tu je še inovativna, dobrih 200 centimetrov dolga postelja pod stropom, ki se s pomočjo električno gnanega mehanizma spusti izpod vozniškega dela, tako da je potem ta del s posebnimi drsnimi vrati tudi povsem ločen od vozniškega dela. Ko pa je postelja dvignjena, je udobne Agutijeve sedeže mogoče obrniti, sovozniški pa lahko služi kot fotelj domače mobilne pisarne.

Postelja se spusti iznad vozniške kabine do višine omaric. Drsna vratca z leve in desne zapirajo prostor do vozniške kabine in služijo izolaciji. Široke stopnice do postelje je moč izvleči iz omarice na levi.
Postelja se spusti iznad vozniške kabine do višine omaric. Drsna vratca z leve in desne zapirajo prostor do vozniške kabine in služijo izolaciji. Široke stopnice do postelje je moč izvleči iz omarice na levi.
Www.Manuelberninger.De

Dvojno dno in prostorna garaža

Snovalci so posebno ponosni na izolativno dvojno dno, ki je visoko kar 36 centimetrov in tvori velik prtljažni prostor sredi avtodoma. Ta prtljažnik je dosegljiv tako z zunanje (leve in desne) kot z notranje strani (skozi dvižne lopute), mogoče pa ga je opremiti tudi s tirnicami in posebnim prtljažnim sistemom. Potem je tu še izjemna garaža, ki je nujna za dolgotrajno bivanje, saj omogoča varno prevažanje električnih koles in celo skuterja. Zaradi prostornosti (višina 145 centimetrov) in nosilnosti jo je mogoče obremeniti s kar 450 kilogrami.

Štiri sobe na kolesih. Vseeno je ta bivalnik namenjen zgolj dvema!
Www.Manuelberninger.De

Ta serija je sicer na voljo za enoosno ali dvoosno vozilo Fiat Ducato ali Iveco Daily. Za vsak model sta na razpolago dve dolžini – 7,83 in 8,53 metra za Fiatovo šasijo (2,2-litrski JTD-motor) in 7,85 in 8,55 metra za Ivecovo. Tega sicer poganja močan trilitrski dizel s 115 kilovati (156 KM) s samodejnim menjalnikom, s čimer poganja zadnji kolesi. Ivecova šasija ponuja tudi največjo skupno dovoljeno maso v seriji, in sicer 6,7 tone.