Še mesec dni in začela se bo naslednja sezona formule E.
Pred kratkim je njen šef in solastnik Alejandro Agag priznal, da je bila električna dirkaška serija na začetku zelo blizu bankrotu, da velikokrat niso vedeli, kako izpeljati naslednjo dirko. A na srečo je bila zamisel električnega dirkanja pred štirimi leti, tako kot na splošno koncept električnega avtomobila, dovolj zanimiva in napredna, da se je vedno našla rešitev. In to čeprav zmogljivosti prve generacije dirkalnika niso bile ravno zvezdniške, čeprav se je marsikateri ljubitelj 'pravega', bencinskega dirkanja ob dirkaški seriji, v kateri so vozniki sredi dirke menjali dirkalnike, saj baterija ni zdržala celotne dirke, le prizanesljivo nasmehnil.
A tehnologija je napredovala in nova generacija dirkalnika celotno dirko odpelje brez postanka. In formula E ni več edina. Električni dirkalniki podirajo rekorde na najslovitejših dirkah (na primer Volkswagnov I.D. R na Pikes Peaku), nastajajo nove dirkaške serije (na primer električna verzija ene od najpriljubljenejših serij TCR) in tudi cestni električni avtomobili so v tem času prikazali vsaj tolikšen, če ne še večji napredek kot formula E. Nova generacija je, to lahko mirno zapišem, primerna za vsaj 90 odstotkov vozniških potreb in število modelov na trgu, med katerimi lahko izbira potencialni kupec, se neprestano veča, cene pa gredo navzdol. Največja ovira je ta hip polnjenje: pa ne zaradi števila postaj ali njihove zmogljivosti, ampak prijave in plačevanja. Namesto standardiziranega sistema (kakršnega imamo pri mobilni telefoniji) je še vedno potreben kup identifikacijskih kartic, aplikacij, ključkov. Smešno, nepotrebno in dokaz, da je (EU) politika še enkrat več zaspala.
A vseeno, električni avtomobili so tu in čedalje več ljudi se odloča za nakup, saj se tudi te težave vse hitreje rešujejo. Ste med tistimi, ki razmišljajo o nakupu električnega avtomobila, tudi vi? Potem ne zamudite konference o elektromobilnosti, ki jo pri sestrski reviji in spletni strani Plugin Magazine organiziramo 22. in 23. novembra. Na njej ne boste izvedeli le, kakšna je prihodnost elektromobilnosti pri nas in v Evropi, ampak tudi zelo natančne informacije, ki jih potrebuje vsak potencialni kupec: kaj in kako izbrati, kakšna je sedanja in prihodnja ponudba, kako je s polnjenjem, kaj potrebujete zanj, kako postaviti domačo polnilno postajo ali polnilno postajo za podjetje, kakšni so realni stroški, kje se lahko pojavijo težave, kakšne so prednosti – skratka vse, kar morate vedeti pred nakupom. Ne zamudite in skočite na to povezavo, kjer boste o dogodku izvedeli vse podrobnosti.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del