Uvodnik - Strah

15. 11. 2019 | Saša Kapetanovič
Deli
Uvodnik - Strah (foto: Uros Modlic)
Uros Modlic

Strah je osnovni mehanizem za preživetje. Pripravi nas in vodi k potrebi po soočenju z izzivom. Ljudem, ki zase pravijo, da se ničesar ne bojijo, bi težko zaupal neko nalogo. Imajo željo? So pripravljeni? Zaznajo izzive?

Priznam, ko mi je bila ponujena priložnost prijeti volan Avto magazina v roke, je bil prvi občutek, ki sem ga zaznal – strah. Za emocionalne procese je značilno, da so delno prirojeni in delno naučeni. To pomeni, da se je skozi 17 let delovanja pri Avto magazinu pri meni nezavedno kopičilo strahospoštovanje do revije. Pomislite, 52 let podajanja strokovne avtomobilistične in motociklistične vsebine izpod peres najboljših novinarjev tega posla. Me zdaj vsaj malce razumete?

Najboljši občutek pa je takrat, ko izziv sprejmeš in se strah počasi začne spreminjati v zagon, zanos in željo po uspehu. O slednjem niti malo ne dvomim, saj je Avto magazin, ki ga držite v rokah, delo ekipe, ki čuti isto kot jaz in je pripravljena sprejeti nove izzive. Govoriti, da smo že zdaj najboljši na vseh področjih, bi bilo sebično. Vedno je prostor za izboljšave in zavedam se, da bo treba Avto magazin popeljati v nove sfere.

Tu predvsem mislim na neskončne digitalne avtoceste, ki nam omogočajo vso širino za napredek. Z vsebinami, ki jih prednostno dobimo kot člani treh najpomembnejših avtomobilskih žirij na svetu (Car of The Year, Autobest in International Engine of The Year), imamo v rokah vse, kar potrebujemo, da med prvimi na svetu bralce obveščamo o novostih iz sveta avtomobilizma. Zato lahko na naši spletni strani že zdaj prebirate o vseh ekskluzivah. Recimo, Golfa smo videli in pretipali mesec dni prej, preden so ga v Wolfsburgu pokazali očem javnosti. In tisti trenutek, ko je svileno pokrivalo zdrsnilo z avta, smo na naši spletni strani imeli vse podatke in fotografije.

Enako je z novo Fordovo Pumo. Sebastjan jo je vozil med prvimi na svetu, in o avtu, ki bo pri nas naprodaj šele prihodnje leto, si lahko vse preberete tako v reviji, ki jo držite v rokah, kot tudi na naših digitalnih straneh. Obljubljam vam tudi več raziskovalnega novinarstva: tokrat smo se lotili tehničnih pregledov, ki so neki bavbav za vse, ki morajo prvič nanj. Preberite si, na kaj morate biti pozorni in kako najbolje pripraviti avto na ta tehnični izpit. Tudi na motoriste ne smem pozabiti: z EICME prihajajo s svežimi novostmi, ki vam bodo pomagale ohranjati željo po 'polaganju' ovinkov tudi med zimskim spancem. Še bi lahko našteval, a vas raje povabim, da sami prelistate in preklikate naše vsebine.

Gnan z željo po izboljšavah je Avto magazin dobil zalet in zapeljal na prehitevalni pas podajanja avtomobilskih vsebin. In ker je od tega trenutka naprej Avto magazin ekipni projekt, vas vabim, da se nam pridružite in pomagate biti boljši. Vesel bom vsake kritike, vsebinske ideje in predloga. Seveda bom vesel tudi pohval, všečkov na spletu in ko se srečamo na semaforju. Pa ne pozabite: najboljše avtomobilske zgodbe še niso napisane.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja