Jan Plestenjak je poleg svoje glasbe znan tudi kot velik ljubitelj avtomobilov. Njegova zbirka je zelo pestra, rdeča nit skozi vsa leta pa je med drugim tudi ta znamka.
Skozi njegove roke je šlo v preteklosti kar nekaj izjemnih avtomobilov, z nekaterimi pa je spletel tudi prav poseben odnos. Kot je že pred časom zaupal Avto magazinu, ima namreč rad stvari, ki imajo v sebi sok, kri in karakter.
In v to kategorijo spadajo tudi avtomobili znamke Porsche, ki jo očitno Plestenjak zelo ceni. V njegovi garaži se jih je izmenjalo že kar nekaj, med drugim tudi legendarni 911 Carrera 4S generacije 993, za katerega mu je od vseh najbolj žal, da ga je prodal.
Očitno ga rad zapelje tudi na relacije ...
V zadnjem času pa očitno strast do Porschejev pri njem zapolnjuje model 911 GT3 Touring zadnje generacije (992). Jan si ga je omislil v črni barvi, glede na to, kolikokrat je v njem opažen, pa se očitno v avtu odlično počuti.
@carspotting.lj_ Jan rastlinjak in his #gt3touring #fyp#real #virallllll ♬ resonance very slowed - rvlzy
Zgornji video je bil sicer posnet v Ljubljani, s Porschejem, na katerega si je namestil tudi posebno, personalizirano registrsko oznako, pa se precej vozi tudi po obali, kjer živi. Opažen je bil namreč tudi na portoroški promenadi. Ni pa Plestenjak edini, ki se navdušuje nad znamko iz Stuttgarta. Kar nekaj znanim Slovencem, predvsem športnikom, garažo krasi številka 911.
Odmor od javnosti in socialnih omrežij
Sicer pa se je Jan Plestenjak pred kratkim za leto dni umaknil iz javnega življenja in se, kot je sam dejal, posvetil ustvarjanju nove glasbe. To pa hkrati pomeni tudi umik od socialnih omrežij, kar je kronal z menjavo mobilnega telefona – pametnega je zamenjal za preklopnega, staromodnega, in to ovekovečil tudi v videu, ki ga je delil s svojimi oboževalci.
View this post on Instagram
Kaj dejansko je Porsche 911 GT3 Touring?
Nič kaj retro pa ni njegov Porsche. 911 GT3 Touring je namreč eden izmed vrhuncev razvoja aktualnega modela 911. V osnovi gre pri modelu GT3 za avto, ki je bolj orientiran na dirkališče kot pa običajen promet. Ravno zato so Porschejevi inženirji razvili različico Touring, ki so ji odstranili velik zadnji spojler in ga priredili za bolj potovalne in vsakdanje namene – od tod tudi ime Touring.
Poganja ga bokserski šestvaljni bencinski motor, ki brez pomoči turbine zmore 374 kilovatov moči (510 KM). Do 100 km/h pospeši v zgolj 3,4 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 318 km/h. Avto je absolutna redkost na slovenskih cestah, saj jih najbrž lahko preštejemo na prste ene roke.
Prav tako pa pot do njega ni najbolj enostavna, saj če se kupec odloči za novega, mora pri nas zanj pripraviti nekaj čez 200.000 evrov (brez dodatne opreme), tudi količine so omejene. V Sloveniji sta trenutno naprodaj tudi dva rabljena, cena vsakega pa presega 220.000 evrov.
Jan Plestenjak je tako lahko zelo srečen, da mu ga je uspelo zapeljati v svojo garažo in v novem jeklenem konjičku zagotovo (in očitno) zelo uživa.
Preberite še: