Aktivna aerodinamika? Mogoče kmalu, na skuterju Piaggio MP3

Medtem ko je aktivna aerodinamika v svetu avtomobilizma že našla svoje mesto, pa v svetu motociklov in skuterjev ta, vsaj serijsko, še ni na voljo.

A sodeč po patentnih skicah, ki jih je Piaggio vložil na patentni urad, bi se aktivna aerodinamika lahko kaj kmalu pojavila na njihovem skuterju MP3.

Z aktivno aerodinamiko, torej avtomatsko nastavljivo vetrno zaščito in posebnimi zakrilci pod krmilom skuterja, bi bila zaščita pred vplivom vremena ves čas optimalna, ne glede na hitrost skuterja.

Piaggio razmišlja o tem, da bi se avtomatsko nastavljanje zračnih deflektorjev in vetrobrana zgodilo pri 50 in 100 kilometrih na uro, kar pomeni, da bi skuter v osnovi izbiral med tremi nastavitvami glede na način oziroma hitrost vožnje.

Da ne bi šlo samo za zaščito pred vetrom, pa je v okviru patenta predvideno tudi prilagajanje deflektorjev pod krmilom v ovinkih. Še zlasti pri hitrostih, nižjih od 60 kilometrov na uro, bi neodvisno delovanje levega in desnega deflektorja pripomoglo k večjemu potisku skuterja k tlom, zaradi česar bi bil skuter v zavojih še stabilnejši in hitrejši.

Astrološka znaka, ki ob krizah ostajata “hladna kot špricer”

Morda ob prvi misli skuter, ki doseže dobrih 150 kilometrov na uro, res ni pravi 'poligon' za uvajanje tovrstnih novosti, vseeno pa je v prihajajoči inovaciji precej veliko smisla. Z aktivno aerodinamiko lahko zmanjšajo velikost vetrobrana in tako pripomorejo tudi k večji kompaktnosti celotnega skuterja, hkrati pa bo vožnja v vseh razmerah (za kar se skuter tudi dejansko uporablja) udobnejša.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem