Medtem ko je aktivna aerodinamika v svetu avtomobilizma že našla svoje mesto, pa v svetu motociklov in skuterjev ta, vsaj serijsko, še ni na voljo.
A sodeč po patentnih skicah, ki jih je Piaggio vložil na patentni urad, bi se aktivna aerodinamika lahko kaj kmalu pojavila na njihovem skuterju MP3.
Z aktivno aerodinamiko, torej avtomatsko nastavljivo vetrno zaščito in posebnimi zakrilci pod krmilom skuterja, bi bila zaščita pred vplivom vremena ves čas optimalna, ne glede na hitrost skuterja.
Piaggio razmišlja o tem, da bi se avtomatsko nastavljanje zračnih deflektorjev in vetrobrana zgodilo pri 50 in 100 kilometrih na uro, kar pomeni, da bi skuter v osnovi izbiral med tremi nastavitvami glede na način oziroma hitrost vožnje.
Da ne bi šlo samo za zaščito pred vetrom, pa je v okviru patenta predvideno tudi prilagajanje deflektorjev pod krmilom v ovinkih. Še zlasti pri hitrostih, nižjih od 60 kilometrov na uro, bi neodvisno delovanje levega in desnega deflektorja pripomoglo k večjemu potisku skuterja k tlom, zaradi česar bi bil skuter v zavojih še stabilnejši in hitrejši.
Morda ob prvi misli skuter, ki doseže dobrih 150 kilometrov na uro, res ni pravi 'poligon' za uvajanje tovrstnih novosti, vseeno pa je v prihajajoči inovaciji precej veliko smisla. Z aktivno aerodinamiko lahko zmanjšajo velikost vetrobrana in tako pripomorejo tudi k večji kompaktnosti celotnega skuterja, hkrati pa bo vožnja v vseh razmerah (za kar se skuter tudi dejansko uporablja) udobnejša.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem