Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Ali Ducati prehiteva BMW? Panigale Superleggera prvi s karbonskim okvirjem!

Podaljšan test: Moto Guzzi V9 Bobber Sport

"Boberček"

Bimota KB4 - reinkarnacija seksi motocikla iz sedemdesetih let

Suzuki V-Strom 1050/XT (2020) - dve različici, dvakrat 'fer' cena

Ducati Memorabilia - ekskluzivna darila za ljubitelje znamke

Električni Damon Hypersport - petkrat 200

Govorice: Kawasaki GPZ 900 se morda vrne prihodnje leto

BMW ostaja bencinski, njihovega 'električarja' ne bo še vsaj pet let

Na prodaj, čeprav ga še ni - BMW R18

Honda praznuje: 400 milijonov motociklov in skuterjev

Rabljen avtomobil: Mercedes-Benz GLK (2008-2015)

Brezčasnik

Bimota s Kawasakijevim srcem

Tehnični pregledi: strah in trepet voznikov

Potrebujete pnevmatiko M+S? Izvolite, Dunlop Mutant

Za ljubitelje prahu in blata - Dunlop Geomax MX53 in Enduro EN91

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri