Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Bo Ducati Monster dobil aluminijast okvir?

Bimota H2 - otrok ljubezni med Bimoto in Kawasakijem

Aprilia šokirala s še bolj divjim Tuonom V4X

Ob stoti obletnici: Suzuki GSX-R 1000R v posebni barvni kombinaciji

KTM 450 SMR (2021)

Čez drn in strn po prihranek - popusti na Honde iz zaloge

Hondin A2 trojček pripravljen na sezono 2021. Katerega imajo kupci najraje?

Honda CBR 600 RR je dobila krilca. A je v Evropi ne bo!

BMW Motorrad Roadshow - preizkusite in spoznajte BMW-jeve motocikle

Primerjalni test: Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced, HPE Bussiness (2020)

Za vsakogar nekaj. Ali pač?

Kratki test: Hyundai Ioniq HEV 1.6 GDI Premium 6DCT (2020)

Korejski vmesni člen med sedanjostjo in prihodnostjo

300.000 povezanih

Test: Yamaha TMAX 560 (2020)

DCT praznuje 10 let. Delež motociklov z DCT vse večji.

Rabljen avto - Škoda Octavia - Vse se je začelo z osmico

Nastavljanje pasti za motoriste - na Hrvaškem prva smrtna žrtev

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri