Aprilia je za tiste, ki znajo in si lahko privoščijo, pripravila posebno serijo modelov RSV4.
Projekt Factory Works, s katerim so pri Apriliji pričeli lani, omogoča nakup 'high performance' motociklov, katerih osnova je že tako zelo nadpovprečen model RSV4. Od leta 2009 do danes je ta italijanski tehnološki diamant nanizal že sedem naslovov prvaka, če seveda štejemo tudi naslove dirkačev, kar ga vsekakor uvršča na seznam najuspešnejših športnih motociklov v zadnjih dveh desetletjih.
Tri stopnje - za najboljše, še boljše in še bolj najboljše
Za tiste, ki želijo svoje dirkaške ambicije doživljati na najvišjem tovarniškem nivoju, pa je Aprilia pripravila nekaj različic svojega modela RSV4, ki so v bistvu usklajene s pravilniki prvenstev kot so Superstock, Superbike in podobno, češnja na torti pa je prav gotovo model FW-GP, ki se lahko pohvali s skoraj identično konfiguracijo, kot jo imajo dirkalniki v prvenstvu MotoGP.
Z nakupom takega motocikla lastnik ni deležen samo užitkov in zmogljvosti, ki jih ponujajo aktualni tehnični maksimumi. Skupaj z lastništvom je kupec, če tako želi, lahko deležen tudi tovarniške podpore in celotnega nabora ekskluzivnih storitev, ki jih ponuja tovarna.
Na voljo je več stopenj. Začne se z RSV4, ki je popolnoma enak tistemu, ki je v letu 2015 dominiral v prvetnstvu Superstock 1000, paleta pa se nadaljuje z različico, ki ima enako konfiguracijo kot motocikel iz prvenstva Superbike.
Zadnji, FW-GP pa lastnikom ponuja tudi tehnologijo, ki je rezervirana samo za MotoGP, zraven pa sodijo tudi podatki, nastavitve in informacije, ki jih moštva zberejo na tekmovanjih po vsem svetu. Tako lahko lastniki teh motociklov, če to seveda zmorejo, izkoristijo maksimalni potencial tega motocikla.
In kaj prinašajo modeli FW (Factory Works)?
RSV4 R FW-SSTK1
To je serijski motocikel, opremljen s paketom Race (vključuje Ohlins vzmetenje in kovana lahka platišča), standardnim elekričnim sistemom in ultra lahkim akumulatorjem ter standardnim ECU, ki je posebej programiran za dirkališča, kjer potekajo dirke SSTK. Dodatno je opremljen še z multimedijsko platformo, ki podpira telemetrijo in spreminjanje nastavitev med vožnjo, iz ovinka v ovinek. Zavorni sistem je optimiziran, lažji in omogoča tudi popoln izklop sistema ABS. Jasno je, da zraven sodi tudi Akrapovičev izpušni sistem.
RSV4 R FW-SSTK2
Gre seveda za nadgradnjo modela, opisanega zgoraj. Tukaj je svoje mesto našel dirkaški električni sistem, instalacije iz programa Racing, drugačna pa je tudi ECU enota. Tak motocikel razvije 204 konjske moči.
RSV4 R-FW SBK
Modelu RSV4 R FW-SSTK2 so dodali še GPS modul, ki ga je možno programirati in povezati z vsemi senzorji za telemetrijo, elektronsko podprt menjalnik s 'quickshifterjem' za prestavljanje navzdol, ter poseben SBK kit za optimizacijo motorja. Tak motocikel je še nekoliko močnejši in razvije 215 konjev.
RSV4 R FW-GP
Zdaj pa pozor, ta model vas lahko v rit nabrca z 250 konji, ki so jih iz osnovnega V4 izvlekli s pomočjo povečanja premera batov in uporabo pnevmatskih ventilov, ki se bolje obnesejo v območju najvišjih vrtljajev, bojazen, da bi motor prevrteli, pa je tako minimalna.
Če je denarnica dovolj debela, če je dovolj časa in če ste dovolj nadarjeni, pa si boste skupaj s tem motociklom kupili tudi vstopnico za tovarno v Noalu, kjer vam bodo inženirji ob samem podpisu pogodbe na njihovem sedežu izbrali najboljšo možno konfiguracijo za vas. Praktično neprestano so vam na voljo na telefonu, preko katerega vam bodo posredovali vse želene podatke. Motocikel morate nujno prevzeti v Noalu, da vam tam še posebej nazorno povedo, kaj ste pravzaprav kupili.
Matjaž Tomažič
foto: Aprilia