Tovarniško pripravljena specialka bo namenjena zasebnim kupcem in izključno uporabi na dirkališču.
Aprilia RSV4 velja za najbolj zmogljiv motocikel italijanske znamke, vse odkar je pred desetletjem zapeljal na trg. Ne nazadnje je za znamko pomemben tudi zato, ker se je z njim po sedmih letih odsotnosti vrnila na prvenstvo Superbike, kjer je vztrajala vse do začetka letošnje sezone, ko je svoje sile usmerila v razred MotoGP. Pred dnevi je italijanska znamka na predstavitvenem dnevu v Mugellu končno uradno na progi pokazala na lanskem salonu EICMA predstavljen par motociklov RSV4 1100 Factory in RSV4 RR, a prava poslastica je bil tretji motocikel, ki so ga postavili ob bok obema: RSV4 X.
Že na prvi pogled je namreč jasno, da gre za najbolj skrajno različico motocikla, ki je ne bo mogoče uporabljati na cesti, temveč je namenjena vožnji po dirkališču. Poslovili so se namreč žarometi, ogledala in drugi dodatki, potrebni za registracijo, motorju pa so nadeli dirkaške barve, grafiko, ki močno spominja na tisto, v katero sta odeta MotoGP dirkalnika Andree Ianoneja in Alexisa Espargaroja.
Slabih 40 tisočakov vredna naložba
Pri Aprilii so šli pri snovanju 'specialke' v skrajnosti in si v veliki meri pomagali tudi z znanjem iz serije Superbike. Motocikel je tako v primerjavi z različico 1100 Factory dobil nov rezervoar goriva, nova platišča iz magnezija, za katera je poskrbel Machesini, titanski izpušni sistem slovenskega proizvajalca Akrapovič in celo zračni filter, enak tistim, kot jih uporabljajo dirkalniki serije MotoGP. Prirastek moči je v primerjavi z različico 1100 Factory tako relativno skromnih 8 'konjev' – skupna moč znaša 225 'konjev' ali 165 'kilovatov, zato pa je toliko bolj opazen prihranek pri masi. Motocikel namreč tehta le 165 kilogramov, pri čemer ni znano, ali gre za suho težo ali z že dodanimi tekočinami ('bruto' teža RSV4 Factory z vsemi tekočinami znaša 199 kilogramov).
Aprilia je model RSV4 X izdelala ob 10. obletnici vrnitve v serijo Superbike, kjer nastopa še danes, hkrati pa je številka 10 – oziroma X na sprednjem delu motorja, ki ponazarja rimsko številko 10 – tudi količina motociklov tega tipa, ki jih bo izdelala Aprilia. Gre torej za izredno redek motocikel, ki pa še ni razprodan. Naročiti ga bo namreč mogoče le prek spleta, Aprilia pa bo naročila začela sprejemati v aprilu, pri čemer bo za posamezen motocikel treba odšteti 39.900 evrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji