Če bi vas slučajno tiščalo odvečnih 40.000 evrov, bi si lahko kupili Aprilio RSV4 X, a ste svojo priložnost žal zamudili. Deset srečnežev je namreč v nekaj urah kupilo vseh 10 kosov, ki so bili na voljo.
Kljub temu pa bi težko rekli, da ste imeli smolo, saj so Aprilio RSV4 X obljubili izbrancem. Med njimi sta naprimer Max Biaggi in Andrea Iannone, o preostalih osmih srečnikih, pa za zdaj pri Apriliji molčijo.
Aprilia RSV4 X je namenjena dirkalni stezi, govorimo pa o motociklu, ki bazira na serijskem RSV4 1100 Facotry. V različici X, za katero je bilo potrebno odšteti 40.000 EUR so v primerjavi s serijskim modelom drugačne odmične gredi, spremenjen sesalni sistem, kompleten Akrapovičev izpuh ter reprogramirana elektronika. S tem je moč narasla iz standardnih 217 na dirkaških 225 'konjev'. da bodo peroformanse na stezi še boljše, pa bo gotovo prispevala tudi manjša masa. Zahvaljujoč karbonskemu oklepu, lažjemu rezervoraju in magnezijevim platiščem (Marchesini) je namreč skupna masa motocikla manjša za kar 12 kilogramov (165kg namesto 177kg).
Ne dvomimo, da je RSV4 X zaradi vsega naštetega edinstven motocikel, a marsikaj podobnega sicer ponujajo tudi nekateri drugi. Vseeno pa je na RSV4 X tudi nekaj posebnosti, ki jih na serijskih motociklih sicer ni. Tako je prosti tek pozicioniran pod prvo prestavo (kot pri dirkalnikih MotoGP), seveda z namenom, da bo pretikanje iz prve v drugo prestavo še hitrejše. Brembo je dobavil komplet zavor z čeljustmi tipa GP4-MS, ročice in nastavljive stopalke za noge pa so izdelane iz enega kosa aluminija.