Aprilia šokirala s še bolj divjim Tuonom V4X

Med italijanskimi proizvajalci motociklov se v razredu tako imenovanih super oziroma 'power' nakedov, odvija prava vojna.

Potem, ko je v ring prva stopila MV Agusta Brutale Oro, ki v serijski izvedbi ponuja 208 oziroma celo 212 'konjev', kar zadošča za doseganje hitrosti preko 300 kilometrov na uro.

Kmalu potem je sledil Ducati z modelom Streetfighter in serijskimi 208 'konji'. Če na pomoč priskočijo še strokovnjaki iz Akrapoviča se lahko moč poveča za dodatnih 6-odstotkov in tako preseže mejo 220-konjev.

V družbi obeh mišičnjakov se je zdela serijska Aprilia Tuono V4 kar nekako podhranjena, čeprav, moram priznati, je zame to še vedno motocikel, ki ga uvrščam med tri najboljše aktualne motocikle.

Ampak!

Aprilia je znamka, ki je navajena dominirati in tisti, ki imamo z znamko vsaj nekaj izkušenj vemo, da tam izdelujejo prekleto dobre motocikle. Zato niti nismo presenečeni, da so pri Aprilii pripravili tudi bolj divjo različico Tuona, ki je dobila oznako X.

“Vojna za vodo” na največjem otoku Sredozemlja: bazeni prazni, jezovi presihajo

Oznaka X pomeni, da ima v primerjavi s serijskim modelom skoraj 50 'konjev' več moči (točneje 46), kar pomeni, da je Aprilia tudi s slečenim Tuonom prebila magično mejo 220 'konjev'. Konkretnih 221 serijskih 'konjev'  so na koncu iztisnili iz 1.077 kubičnih centimetrov delovne prostornine.

Ob konkretnem prirastku moči je Tuono V4X v primerjavi s serijskim modelom lažji tudi za konkretnih 20 kilogramov, posledično pa je s svojimi 166-kilogrami med omenjenimi tudi najlažja. Da vse skupaj sploh ostane na cesti je Tuono V4X dobil tudi aerodinamična krilca, podobna kot so tista na njihovem MotoGP dirkalniku. Poloklep je izdelan iz karbonskih vlaken, opremljen je s polaktvinim Ohlinsovim vzmetenjem, vrhunskim Brembo zavornim sistemom in lahkimi magnezijevimi Marchesinijevimi platišči.

Gotovo se spomnite, da je skoraj pred točno letom dni, Aprilia predstavila in izbranim kupcem ponudila RSV4 X, ki je bil izdelan v le 10-ih primerkih.

O tem, koliko kosov bo štela ekskluzivna serija Tuono V4X žal nimamo podatkov, nekateri viri pa poročajo o tem, da bo serija vendarle nekoliko bolj številčna. Tovarniška neto cena znaša 34.900 EUR, k čemur je potrebno prišteti še vse dajatve. Če je ta znesek  za vas še vedno sprejemljiv, pa vam vseeno svetujemo da pohitite, oziroma dnevno spremljate uradno spletno stran znamke Aprilia. Nakup naj bi bil namreč mogoč le preko spleta, prodaja pa bo stekla enkrat v mesecu septembru. Vsak kupec bo motocikel lahko prevzel osebno v Noalu, kjer bo deležen tudi posebnega vodenja skozi prostore Aprilijinega dirkaškega oddelka, prejel pa bo tudi posebno serijo dirkaške čelade KYT-NX Race čelado obarvano v enake grafike kot je Tuono V4X.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec