Seveda že samo ime najnovejše Bimote priča o tem, da je v okvri vgrajen Kawasakijev prisilno polnjeni štirivaljnik. Tega bi sicer z lahkoto 'navili' tudi do 300 'konjev', a so se pri Bimoti odločilo, da bo serijska različica dovolj hitra tudi s 'samo' 242 'konji'.
Verjetno je odločanju o tem, koliko moči bo imela nova ekskluzivna Bimota, svoje povedal tudi Kawasaki, katerega Ninja H2, seveda tista, ki še ima cestno homologacijo, s pomočjo enakega motorja razvije enako moč.
Kawasaki pa ni doniral samo motorja, pač pa tudi nekaj ostalih sestavnih delov. Digitalna instrumentna plošča, ogledala z integriranimi smerniki in še kaj drugega, se najde na seznamu delov, ki so jih Italijani vzeli z japonskih polic.
Bimota H2 sicer nadaljuje tradicijo tehnično nekoliko drugačnih motociklov, zato ne preseneča odločitev, da je namesto klasičnih prednjih vilic, Bimota H2 opremljena z nihajko. V svetu motociklov nenavadna rešitev sicer prinaša nekaj prednosti pri nadzoru nad posedanjem v fazi zaviranja, vseeno pa se glede vodljivosti in natančnosti v primerjavi s klasičnim vzmetenjem ne izkaže kot bistveno boljša rešitev.
Prodaja nove Bimote se začne v mesecu Oktobru, zanjo pa bo potrebno odšteti okrog 65 tisočakov. Kot pravijo pri Bimoti, bo serija relativno majhna, saj nameravajo izdelati le 250 primerkov.