Bimota H2 - otrok ljubezni med Bimoto in Kawasakijem

Po tem, ko sta Kawasaki in Bimota združila moči, je bila napovedana cela vrsta novih modelov, med njimi tudi takih, ki bodo namenjeni nekoliko manj zahtevnim motoristom. No, prvi rezultat sodelovanja pa je vse prej kot to.

17. 9. 2020

Seveda že samo ime najnovejše Bimote priča o tem, da je v okvri vgrajen Kawasakijev prisilno polnjeni štirivaljnik. Tega bi sicer z lahkoto 'navili' tudi do 300 'konjev', a so se pri Bimoti odločilo, da bo serijska različica dovolj hitra tudi s 'samo' 242 'konji'.

Verjetno je odločanju o tem, koliko moči bo imela nova ekskluzivna Bimota, svoje povedal tudi Kawasaki, katerega Ninja H2, seveda tista, ki še ima cestno homologacijo, s pomočjo enakega motorja razvije enako moč.

Kawasaki pa ni doniral samo motorja, pač pa tudi nekaj ostalih sestavnih delov. Digitalna instrumentna plošča, ogledala z integriranimi smerniki in še kaj drugega, se najde na seznamu delov, ki so jih Italijani vzeli z japonskih polic.

Bimota H2 sicer nadaljuje tradicijo tehnično nekoliko drugačnih motociklov, zato ne  preseneča odločitev, da je namesto klasičnih prednjih vilic, Bimota H2 opremljena z nihajko. V svetu motociklov nenavadna rešitev sicer prinaša nekaj prednosti pri nadzoru nad posedanjem v fazi zaviranja, vseeno pa se glede vodljivosti in natančnosti v primerjavi s klasičnim vzmetenjem ne izkaže kot bistveno boljša rešitev.

Prodaja nove Bimote se začne v mesecu Oktobru, zanjo pa bo potrebno odšteti okrog 65 tisočakov. Kot pravijo pri Bimoti, bo serija relativno majhna, saj nameravajo izdelati le 250 primerkov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri