Bimota s Kawasakijevim srcem

Od kar je Kawasaki postal 49,9-odstotni lastnik znamke Bimota, se pri temu butičnemu proizvajalcu dogajajo pomembne spremembe.

14. 12. 2019

Začetek skupne zgodbe sta Kawasaki in Bimota uradno najavila na salonu Eicma, kjer je Bimota predstavila model Tesi H2, neuradno pa se je nakup Bimotinih delnic odvijal že od leta 2016. Ker smo pri Bimoti vajeni, da del oznake modela posveti tistemu, ki je daroval srce, je torej jasno, da bo Tesi H2, ki bi morala na trg priti v drugi polovici leta 2020, poganjal Kawasakijev kompresorski štirivaljnik.

Bimota Tesi, ki je že sama po sebi precej nekonvencionalen motocikel, predvsem na račun okvirja in prednjega vzmetnja, bo tako s pomočjo prisilno polnjenega štirivaljnika zaživela v povsem novih motociklisitčnih dimenzijah.

Namreč, v primerjavi s 'skormnimi' 98-konji, ki jih je Bimoti prej daroval Ducatijev zračno hlajeni dvovaljnik, bo štirivaljnik, ki v svoji standardni izvedbi razvije preko 200-konjev', zagotovo poskrbel ne samo za ekskluzivnost, pač pa tudi za povečane odmerke adrenalina. Poleg novega motorja in prirastka moči, pa Tesi ne bo več slečen motocikel, saj je dobil karbonski aerodinamični oklep.

Bimota Tesi H2 je torej prvi motocikel, ki je nastal v tej partnerski zvezi, motocikel pa je zasnoval inženir Pierlugi Marconi. Pri Kawasakiju kljub temu, da gre v tem primeru verjetno za najbolj ekskluziven motocikel na planetu, ostajajo skromi. Vztrajajo pri tem, da dom Bimote ostane v italjianskem Riminiju, da Bimotine motocikle konstruirajo in oblikujejo italijanski oblikovalci in inženirji, Kawasaki pa bo dobavljal svoje legendarne agregate.

O tem, koliko moči bo razvil štirivaljnik modela Tesi H2 ob predstavitvi sicer niso govorili, so pa kasneje v zakulisju namigovali na to, da bi ta maloserijski motocikel lahko razvil konkretno več konjev, kot najbližji konkurenti. Koliko torej, 240?

Prav tako niso veliko govorili o ceni, vendar smo lahko prepričani, da bo za Tesi H2 potrebno odšteti vsaj okrog 60.000 evrov. Morda pa si lahko v prihodnje obetamo kakšno Bimoto Ninjo, ali pa kakšno serijo Bimot s Kawasakijevim bolj običajnim agregatom in morda bolj dostopno ceno.