Potem, ko sta se s koncem lanskega leta s cenikov poslovila bavarska maksi dvojčka C650GT in C650 Sport, je BMW tik pred začetkom sezone predstavil osvežena in trenutno tudi njihova edina predstavnika v razredu skuterjev - C400 X in C400 GT.
Oba sicer poznamo že od leta 2017 (C400 X) oziroma od leta 2018 (C400 GT), vseeno pa se nam še lani na našem testu ni zdelo, da bi katerikoli izmed njiju potreboval dodatno svežino.
A norma Euro5 je pač zahtevala svoje, zato je BMW z vidika ekologije nujni prenovi dodal še nekaj fines, s katerimi bosta dvojčka še dodatno privabljala kupce.
V okviru uskladitve s standardom Euro5 je dodan sistem E-gas (elektronsko krmiljna ročica plina), na novo pa so nastavili tudi motorno elektroniko. Ob praktično enakih zmogljvostih bo motor po novem porabil za približno 3dcl manj goriva. Nova je tudi centrifugalna sklopka, za katero pri BMW-ju pravijo, da so z optimizacijo dosegli še mirnejše in bolj iskre štarte.
Nov je tudi stabilnostni sistem ASC, nove zavorne čeljusti pa ponujajo še več precizonsti pri doziranju zavorne moči. Po novem so nastavljive tudi ročke zavor. V prtljažnem prostoru so optimizirali osvetlitev in dodali USB vtičnico za polnjenje telefona ali drugih podobnih naprav.
Za tri barve pri vsakem modelu je bogatejša tudi barvna paleta. Model X bo odslej na voljo tudi v metalik črni, metalik granitno sivi in metalik črno-modri barvi. Elegantejši GT pa bo lahko obarvan tudi v belo, metalik sivo in 'triple black' črno barvo.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji