BMW CE 04 - končna verzija bolj futuristična kot smo pričakovali

O bavarskem skuterju, ki naj bi na področju mestnega in primestnega prometa povzročil pravo malo mobilnostno revolucijo, smo na naših straneh že pisali. Ker je šlo vselej za zelo futuristično idejo smo zdaj, ko se je izkazalo da končna verzija ni dosti drugačna od koncepta, pravzaprav presenečeni.

BMW je naposled le predstavil svojega dolgo napovedovanega CE 04, ki pa ni njihov prvi električni skuter. V preteklem desetletju so kupcem za približno 15.000 EUR ponujali električni C-Evolution, ki si je zunanjo podobo delil z njihovimi maxi skuterji iz razreda C650.

Novi CE 04 v smislu dizajna in tehnologij vsekakor predstavlja velik korak od pričakovanih in ustaljenih smernic. Že na prvi pogled je jasno, da gre za skuter, ki se bo najbolje znašel v mestu in okrog njega, sicer pa to potrjujejo tudi osnovne tehnične specifikacije.

CE 04 bo tehtal konkretnih 231 kilogramov, torej celo več kot večina maksiskuterjev. Na voljo bo v dveh različicah. Prva bo namenjena voznikom kategorije A1 in jo bo poganjal motor z 11 kW (15 'konjev') moči. No, moč se bo lahko za nekaj trenutkov povečala tudi na 31'konjev'. Drugo, zmogljivejšo različico bo poganjal 15 kW motor (20 'konjev'), za nekaj trenutkov pa bo lahko moč narasla tudi na 43 'konjev'. To bo zadoščalo za iskra pospeševanja, od 0 do 50 km/h v 2,6 sekundah. Ne glede na motor pa bo najvišja hitrost vselej omejena na 120 km/h.

Zaščitni znak tega skuterja bodo poleg futurističnega videza vsekakor tudi široke 15-palčne pnevmatike in prtljažni prostor, katerega pokrov ne bo sedež, pač pa se bo odpiral bočno. Okvir bo izdelan iz jekelnih cevi, na skuterju pa bo prisotne tudi precej serijske in doplačljive varnostne in druge elektronike.

Tisto, kar bo najbolj zanimalo potencialne kupce pa je seveda podatek o avtonomiji. Baterija s kapaciteto 8,9 kwh bo zadoščala za 130 prevoženih kilometrov. Bo dovolj?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja