Prestižnemu klubu hiper nakedov, ki razvijejo 200 ali več 'konjskih' moči se pridružuje tudi BMW z novim M 1000 R. Še več, z 210 'konji' se je povzepel kar na vrh razreda.
Novi BMW M 1000 R je seveda prestižnejša in popolnoma brezkompromisna različica modela S 1000 R, ki že v serijski izvedbi s svojimi 165-'konji' ponuja več kot bi kadarkoli potrebovali na cesti. Vendar so bili pri BMW-ju popolnoma jasni že v trenutku, ko so prvič napovedali, da se bo njihova črka M končno dotaknila tudi motociklov. Torej, kot v svetu športnih avtomobilov, tudi na dveh kolesih postati vodilni proizvajalec.
Seveda, če ne drugje, lahko svoj zmagovalni potencial najhitreje pokažeš pri moči motorja. Kar 210 'konjev' so iztisnili iz 999-kubičnega štirivaljnika, ki bo od prihodnje sezone naprej poganjal tudi športnika z oznako RR, s tem pa pri serijski različici za dva 'konja' prehiteli Ducatijevega Streetfighterja in MV Agusto. Dobro, kilovat moči gor ali dol v tem razredu morda res ni tako zelo pomemben, vseeno pa je dobro vedeti, da M 1000 R od 0 do 200 kilometrov na uro pospeši v vsega 7,2 sekundah. Torej, še preden si boste zavezali vezalke, bo vaš kolega s tem BMW-jem letel vsaj 200 kilometrov na uro. Najvišja hitrost je omejena na 280 kilometrov na uro, kot pravijo pri BMW-ju, se čar tega motocikla skriva v pospeševanjih, ki so na račun krajšega prestavnega razmerja še bolj brutalni in siloviti kot pri modelu RR.
Kot se v teh dneh spodobi ima tudi slečeni M precej velika krilca, ki skrbijo za večji potisk motocikla k cestišču in sicer za 11 kilogramov pri hitrosti 220 kilometrov na uro, če vam ta podatek seveda kaj pomeni. Od serijskega S 1000 R-a se razlikuje tudi pri vzmetenju, ki je seveda polaktivno, spremenili pa so sprednjo vilico. Zavorni paket prihaja iz modela M 1000 RR, enako pa velja tudi za serijska kovana platišča. Masa motocikla znaša 199 kilogramov.
Serijsko bo M 1000 R opremljen z vso varnostno elektroniko, dodali pa so tudi nekaj sistemov, ki so namenjeni zabavi in dirkanju, na primer sistem za drsenje skozi ovinek, pomočnika pri drsenju v fazi zaviranja in podobno. Motorna elektronika je seveda prilagojena značaju in namenu tega motocikla, kot pravijo pri BMW-ju pa je program Race namenjen zgolj tistim najbolj pogumnim. Za doplačilo bo na voljo tudi paket M-Competition, ki med drugim prinaša tudi karbonska platišča.
Najbolj zanimiva pa je novica, da bo tak ekskluzivni in prestižni M 1000 R od 'običajnega' S 1000 R dražji le za prbiližno 7 tisočakov, kar pomeni, da bi ga morali domov pripeljati že za okrog 23 tisoč evrov.