BMW je osvežil razred K - vse kar hiša nudi za dinamično in prestižno vožnjo

Četudi prenove najbolj prestižnih modelov iz svoje flote BMW ni posebej napovedoval smo vedeli, da bo do tega prišlo. Razlog je seveda okoljevarstveni standard Euro5, pri prenovi pa so se Bavarci posvetili tudi drugim delom motocikla.

BMW-jeva serija K bo tako v novo sezono zapeljala s prenovljenim vrstnim šestvaljnikom, ki bo še naprej razvijal 118 kW oziroma 160 'konjev' moči, pri tem pa bo vrh krivulje moči dosežen občutno prej, torej pri 6.750 namesto pri 7.750 vrtljajih v minuti. Podobno bo veljalo tudi za področje navora, vendar bo ta v primerjavi s starejšimi različicamo nekoliko večji in bo znašal 180 Nm pri 5.250 vrtljaji (preh 175 Nm). Pri  BMW-ju pravijo da bo na račun posodobitev manjša tudi poraba goriva, navkljub skoraj enakim tehničnim specifikacijam pa bo vlečni efekt (ki je bil izjemen tudi do sedaj) opazno močnejši.

Na prvih uradnih fotografijah lahko opazimo tudi spremenjeno zunanjo podobo, predvsem pri prednjem žarometu, ki ima zdaj nekoliko bolj oster dizajn, serijsko pa bodo vsi štirje modeli razreda K opremljeni z adaptivnim LED žarometom, ki zmore posvetiti tudi v ovinek.

Med pomembnejše in bolj opazne novosti sodi tudi prenovljen kokpit, pri katerem je vse osredotočene na 10,25-palčni TFT zaslon. No, te zaslone smo v preteklih dveh letih že dodobra spoznali na drugih BMW-jevih motociklih, zato je jasno, da bo ta tudi v seriji K ponujal vse kar je v tem trenutku na področju povezljivosti in nastavljivosti pač na razpolago.

Prenovljena je tudi celotna motorna elektronika, oslej pa bo serijsko na voljo tudi sistem za regulacijo zaviranja z motorjem, na novo pa so nastavili tudi parametre aktivnega vzmetenja, ki ga pri BMW-ju imenujejo Dynamic ESA.

Družina serije K bo še naprej štela 4 člane, med katerimi bo vlogo zastavonoše prevzel luksuzni K 1600 GTL. Za tiste, ki si sicer želite prestiža, udobja in hkrati tudi športnosti, bo še naprej na voljo model K 1600 GT. Vsi tisti, ki bolj uživate v ležerni vožnji pa bi se morali uzreti po nekoliko bolj 'amerikaniziranih' modelih kot sta K 1600 B in K 1600 Grand America. Oba zaznamujejo nekoliko bolj oglate linije zadka, pri čemer pa je model B olajšan velikega prednjega vetrobrana in zadnjega kovčka z naslonom. Pri slednjih dveh ostaja tudi hitrostna omejitev 160 kilometrov na uro.

Medtem ko bosta modela GTL in Grand America serijsko opremljena z novo generacijo avdio sistema, pa bo ta za doplačilo na voljo tudi pri modelih GT in B. Z vsemi naštetimi novostmi pa v ponudbo prihajajo tudi nove, zelo zanimive in tudi prestižne barvne kombinacije.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja