Pričakovana prenova bavarskega srednjega razreda prinaša več moči, znižano maso in najbogatejše serijske pakete opreme.
Novosti, ki bodo zazanamovale bavarsko modelno leto 2024 počasi prihajajo na dan. Med prvimi je BMW predstavil nova F900 GS in F800 GS. Prvi bo seveda na voljo tudi v različici Adventure. Tako kot pri modelih F900 R in F900 XR sta tudi oba GS-a dobila nov dvovaljni motor.
Zato novi GS na področju zmogljivosti ne prinaša posebnih presenečenj. Motorju je delovna prostornina zrasla iz prejšnjih 853 na novih 859-kubičnih centimetrov, moč pa pri obeh modelih za dobrih 10 'konjev'. Tako bo imel novi F800 GS po novem 87 'konjev', zmogljivejši F900 GS pa 105 'konjev'.
Zmogljivejši in v primerjavi z F800 GS tudi dražji F900 GS, bo od predhodnika lažji za 10 kilogramov, kar pomeni, da bo pripravljen za vožnjo tehtal spodobnih 219 kilogramov. Za znatno zmanjšanje mase sta v največji meri zaslužna nov zadnji del okvirja in posoda za gorivo, ki bo po novem plastična. Zanimivo je, da te spremembe nista bila deležna modela F800 GS in F900GS Adventure, ki z deklariranimi 227 in 246 kilogrami na tem področju ne prinašata bistvenih sprememb.
Tako novi F900 GS tudi na pogled zgleda precej drugačen in lažji od svojih bratov in ima tudi bolj grobo profilirane pnevmatike. Sprednje kolo bo pri F900 GS merilo 21-palcev, hodi vzmetenja pa bodo v primerjavi s predhodnikom daljši in bodo znašali 230/215 milimetrov. Sprednja USD vilica je v celoti nastavljiva, platišča pa bodo seveda klasična z žičnatimi naperami.
Na drugi strani ima F800 GS lita platišča, sprednje meri 19-palcev, hodi vzmetenja pa so znantno krajši in znašajo 170 milimetrov tako spredaj kot zadaj. Vsi trije modeli bodo imeli LED sprednji žaromet, ogrevane ročke, ščitnike za roke, pametni ABS, sistem proti zdrsu in vsaj dva programa delovanja motorja. Pred voznikom bo vgrajen hišni TFT zaslon s premerom 6,5-palcev.