Čedalje bolj glasne so govorice, da so bavarski inženirji v teh dneh zelo zasedeni, saj naj bi se zavzeto ukvarjali z bokserskim dvovaljnikom.
Bavarci so že ob predstavitvi aktualnega, vodno hlajenega bokserskega motorja, ki poganja modele RT, GS in R in RS, povedali, da je potencial tega motorja maksimalno izkoriščen.
A ker konkurenca ponuja vse močnejše motocikle, si pri BMW-ju pač ne morejo privoščiti, da bi nad tem motorjem, ki je pravzaprav zaslužen za to, da motocikli BMW sploh obstajajo, preprosto dvignili roke.
V letu 2019 naj bi bokserski motor tako doživel dva pomembna evolucijska koraka. Prvi bo povečanje delovne prostornine na 1.250-kubičnih centimetrov, kar pravzaprav niti ne preseneča. Povečevanje delovne prostornine je v zadnjem času pogosta praksa proizvajalcev, ni pa to nič posebnega niti za znamko BMW. Tudi njihov bokser je namreč postopoma zrasel od 1.100 prek 1.150 in 1.200 kubikov vse do napovedanih 1.250 kubikov.
O drugi novosti se je prav tako že govorilo, a zdaj je jasno, da se bo to tudi zgodilo. BMW-jev vodno hlajeni bokser bo dobil variabilne ventile. Tehnične skice, ki so Bavarcem 'ušle' iz njihovih arhivov, prikazujejo relativno enostaven sistem variabilnega delovanja ventilov. BMW ima sicer na tem področju zelo bogate izkušnje, saj je sistem variabilnega delovanja ventilov serijsko v svojih dražjih in športnih avtomobilih ponudil že leta 1992.
Kljub temu pa BMW ne bo prvi, ki bo svoj bokserski motor nadgradil z variabilno ventilsko tehniko, saj smo tako predelan motor že videli. Izdelal ga je priznani 'after market' proizvajalec delov Alpha Racing, predstavil pa v letu 2016. Njihov prototip je takrat razvijal 144 'konjskih' moči. Vsekakor dovolj, da je pritegnil tudi Bavarce. Ob povečanju delovne prostornine lahko torej računamo na to, da bodo RT-ji in GS-i kmalu razvili od 150 do 155 'konjev'.