BMW-jev 'M' odslej tudi na 'performance' motociklih. Prihajajo M1000RR, M1000XR in celo M1300GS

BMW-jev 'M' odslej tudi na 'performance' motociklih. Prihajajo M1000RR, M1000XR in celo M1300GS

Le kdo ne pozna bavarskega športnega oddelka M? Doslej nas je ta črka navduševala na avtomobilih, zdaj pa se z zadkov avtomobilov seli tudi na oklepe motociklov.

Bencinski navdušenci imajo črko M radi tudi zato, ker pri njej nikoli ni šlo zgolj za športnejše podvozje, videz in preprost tuning motorjev. Šlo je za vrhunsko tehnologijo, lahke in eksotične materiale, zapore diferencialov in podobne poslastice.

Črka M je tako postala ena izmed najmočnejših motošportnih in posledično marketinških oznak na planetu, zato pravzaprav ni presenečenje, da se bo M odslej pojavljal tudi na motociklih.

Seveda ne na vseh bavarskih motociklih. Pri BMW Motorrad imajo v mislih predvsem najzmogljivejše modele oziroma modele iz samega vrha njihove ponudbe.

Skupaj z motocikli M se seveda pripravljajo tudi drugi artikli, ki bodo svoje mesto našli na policah z dodatno opremo ali pa v BMW-jevem butiku.

A če se vrnemo k motociklom, verjetno vsaj v samem začetku še ne gre pričakovati, da bodo motocikli z oznako M mnogo bolj drugačni od serijskih. Pričakujemo lahko spremejeno elektroniko, več karbonskih in drugih sestavnih delov in podobno.

Vendar pri BMW-ju prav nič ne skoparijo s podatki o tem, da bo črka M kmalu tudi v svetu na dveh kolesih postala sinonim za najboljše 'performance' motocikle. Namigujejo celo na to, da bodo nekoliko povrtali najnovejši vodno hlajeni bokserski motor s Shiftcam tehnologijo, s tem pa bodo prostornino povečali na okroglih 1.300 kubičnih centimetrov.

Najzmogljivejši bokser se bi moral tako premierno znajti na motociklu M1300GS, kateremu se bosta pridružila še avaturistično športni M1300XR in superšportnni M1000RR.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja