Je že tako, da so strožji predpisi včasih prinesejo tudi kaj dobrega. Tokrat je vlogo svojevrstnega Dedka Mraza odigrala norma Euro4.
Prav zaradi strožjih okoljevarstvenih zahtev so Bavarci na delovni pult postavili tudi bokserske modele, med njimi pa je seveda tudi vsestranski GS.
Da so dosegli standarde, ki jih predpisuje Euro4 je bilo potrebnih le malo popravkov. Nekaj drobnih sprememb na izpušnem sistemu je poleg bolj čistega izpuha prineslo tudi nekaj fines na področju odizvanja in delovanja motorja. Nič pretresljivega torej, sploh ob dejstvu, da so prav vse specifikacije glede moči in navora ostale nespremenjene.
Drobne kozmetične spremembe niti ne bodo tako zelo opazne, kot prenovljen števec in vsi dodatni digitalni prikazovalniki, poleg tega pa so bili manjših modifikacij deležni tudi kardan in menjalnik, ter elektronika sistema ESA, brez katere si danes GS-a zelo težko predstavljamo.
Dodatno GS prihaja tudi v paketu Exclusive, ki bo najbolj prepoznaven po metalik barvi ledene čokolade, sivemu okvirju ter matirani barvi posode za gorivo, medtem pa bosta kardan in zadnja nihajka obarvano v črno.
Verjetno pa bo večini bolj všeč model Rallye. Zanj bi lahko rekli, da sodi nekam vmes med standardnega GS-a in model GS Adventure. Tudi ta model bo prepoznaven po svoji barvni shemi, predvsem po modro obarvanem okvirju, hkrati pa bo imel tudi spremenjen vizir, krajši sedež, zaščito hladilnega sistema in okvirja, ter večje oziroma širše stopalke za noge. Če menite, da bi vas lahko vaše poti odnesle tudi na bolj zahtevne terene, si boste za doplačilo lahko omislili tudi nadgradnjo vzmetenja, ki prinaša predvsem daljše hode.
Predstavitveni video, ki je bil deloma posnet na jadranski magistrali in enemu izmed otokov. Ga prepoznate?
Matjaž Tomažič foto: BMW Motorrad