BMW R1250 RT (2021) - nov obraz, več elektronike

Najbolj priljubljen bavarski potovalnik bo z modelnim letom dobil nov obraz. No, to pa seveda ni vse, prinaša namreč še cel kup drugih elektronskih novosti.

17. 10. 2020

V leto 2021 bo tako RT zapeljal s popolnoma novim obrazom. Ta seveda ni dobil samo novega LED žarometa, pač pa tudi povsem drugačne linije, ki pripomorejo k izboljšanju aerodinamike. No, saj ne da bi bilo z aerodinamiko in vetrno zaščito aktualnega modela kaj narobe, a pri BMW-ju se za spremembe odločili predvsem zato, da so lahko na račun izboljšav zmanjšali površino, oziroma točneje, višino vetrobrana. Tako bo imel voznik po novem boljši pregled nad dogajanjem pred sabo.

Medtem, ko glavnina mehanike, vključno z zadnjo generacijo bokserskega dvovaljnika, ostaja praktično nespremenjena, pa je glavnina sprememb skoncentrirana na elektroniko.

Aktualna generacija dvovaljnega bokserja ima, kot zdaj že vsi vemo, variabilno krmiljenje ventilov (BMW ShiftCam), ki preverjeno deluje dobro, in v vsakem trenutku uspešno prepričuje vseh 136 'konjev', da dajo od sebe resnično vse kar zmorejo.

Je pa motor kljub, temu, da z vidika mehanike ostaja praktično enak, več pridobil na področju elektronike. Z letom 2021 bo serijsko opremljen s štirimi voznimi programi, med njimi pa je nov program ECO. Med pomembne pridobitve štejemo tudi to, da bodo vsi novi RT-ji serijsko opremljeni z integriranim zavornim sistemom ABS Pro, ki svoje delovanje prilagaja tudi glede na nagib in hitrost vožnje v ovinku. Za doplačilo bo na voljo tudi nova generacija elektronsko nastavljivega vzmetenja Dynamic ESA, ki se po novem popolnoma avtomatsko prilagaja obremenitvi motocikla. Za doplačilo bo na voljo tudi sistem za speljevanje v klanec.

Verjamemo, da bodo nekateri pogrešali aktualno instrumentno ploščo, ki vsekakor vzbuja vtis prestiža, smo pa hkrati tudi prepričani, da kupcev 10,25-palčni TFT zaslon nikakor ne bo razočaral. Ob tem ta prinaša še nekaj boljših in sodobnejših rešitev na področju povezljivosti in upravljanja. Tisti, ki se bodo za to odločili, bodo dobili tudi izboljšan avdio sistem ter stikalo za klic v sili, napovedan pa je tudi aktivni tempomat.

Ne dvomimo, da bo z vsemi novostmi, ki jih prinaša modelno leto 2021, BMW R1250 RT še boljši motocikel, smo pa tudi prepričani, da vas bodo na cesti jemali bolj resno. Kot nekoč, bo RT spet serijsko opremljen z dvoglasno fanfaro.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri