Pri BMW-ju so pohiteli in na osnovi klasičnega modela R18 pripravili še dva kruzerja za vse tiste, ki radi potujejo.
Sicer smo pričakovali, da bo BMW svojega velkega kruzerja, katerega so kupci očitno dobro sprejeli, od osnovega modela nadgradil do velike potovalne galeje. Modela R18 B in R18 Transcontinental sta v bistvu še bolj na udobje in križarjenje naravnana kruzerja, prepoznavna po veliki sprednji maski. Maska je pri obeh modelih enaka, je pa pri Transcontinentalu opremljena z večjim vetrobranom.
Še bolj zanimivo je tisto, kar se skriva za to veliko masko. Gre seveda za armaturno ploščo v kateri se pod analognimi merilniki skriva velik digitalni zaslon preko katerega se bodo lastniki lahko ukvarjali z vsemi razpolžljivimi funkcijami, tudi navigacijo, ki se bo na zaslon zrcalila preko pametnega telefona. Med njimi bo tudi zmogljiv avdio sistem, ki ga bo mogoče nadgrajevati. Poleg merilnika hitrosti in vrtljajev motorja sta analogna tudi kazalec za nivo goriva in števec razpoložljive moči, tako kot pri Rolls-Roycu.
Oba modela imata tudi 24-litrski rezervoar za gorivo (osnovni R18 in Classic imata 18 litrov), za več udobja pa so poskrbeli tudi s podaljšanjem hoda vzmetenja za 30%.
Razlika med modelom R18 B in R18 Transcontinental je tudi v zadnjem kovčku z naslonom in večjem zadnjem sedežu, ki je tudi serijsko ogrevan. BMW R18 Transcontinental bo v svojem razredu med vodilnimi tudi na področju prostornine prtljažnega prostora. V vsakem bočnem kovčku je prostora za 27 litrov prtljage, zadnji kovček pa s svojimi 48 litri brez težav pogoltne tudi dve veliki čeladi.
Oba modela naj bi v salone zapeljala že jeseni.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem