Skoraj dve leti po tem, ko je BMW predstavil svoj v prihodnost zazrt električni skuter CE 04, je prišel čas, da se bavarci s svojimi premijskimi modeli spopadejo tudi v segmentu 125 in mopedov.
BMW CE 02, kot so ga poimenovali, bo na voljo v dveh različicah. Obe bo poganjal zračno hlajeni elektro motor, ki bo razvil 15 oziroma 5 'konjskih' moči, kar je v bistvu ekvivalent za razred 125-kubični motociklov in 50-kubičnih mopedov.
V obeh primerih bo CE 02 vozil na 14-palčnih kolesih, kapaciteta baterije pa bo odvisna od izbrane različice. V primeru različice ki bo vozna s kategorijo AM (oziroma B) bo kapaciteta baterije znašala 1,96 kWh, kar bi moralo zadoščati za 45 kilometrov avtonomije. Hitrost bo pri tej različici seveda omejena na zakonsko dovoljenih 45 kilometrov na uro.
Tisti, ki že imate kodo 125 ali pa jo še nameravate opraviti, pa boste lahko izbrali močnejši model, ki bo dosegel 95 kilometrov na uro, v 3,92 kWh bateriji pa bo dovolj energije za 90 kilometrov avtonomije.
Glede na zasnovo bi rekli, da je CE 02 bližje motociklu kot skuterju, saj je motor nameščen centralno, končni prenos na zadnje kolo pa poteka preko zobatega jermena. Z vidika tehnike bo CE 02 najnajprednejši predstavnik svojega razreda, saj bo imel ABS, nadzor zdrsa in regenerativno zaviranje. Na njem bo prisotna tudi vzvratna prestava, za še boljšo uporabniško izkušnjo pa bodo vsi opremljeni tudi z LED razsvetljavo, TFT zaslonom in USB-C vtičnico.