Govorice, da naj bi se na Indonezijskem tržišču, ki je za razred motociklov nižjih kategorij eden od ključnih Kawasakaijevih tarč, kmalu pojavil štirivaljni ZX-25R, so vse glasnejše. Vrstni štirivaljnik naj bi v četrtlitrski razred znova vrnil velik del tiste vznemirljivosti, ki so je bili motoristi še deležni v začetku devetdesetih let, torej še preden so ekološki standardi poskrbeli za zaton čistokrvnih športnikov v tem velikostnem razredu.
Da pa se na tem področju vendarle dogaja nekaj več, kot samo Kawasakijev poskus pa dajejo slutiti tudi govorice, da vrstni štirivaljnik, ki bo nosil oznako YZF-R25M, pripravljajo tudi pri Yamahi.
Poleg tega so govorice, da se tudi pri njih pripravlja štirivaljni 'kričač', ušle tudi Hondi. Njihovi inženirji namreč pripravljajo model CBR250RR-R, oziroma bolje rečeno, večvaljni motor s prostornino 250-kubičnih centimetrov. O tem, kakšna bo konfiguracija valjev tega motorja, za zdaj sicer še ni informacij, dobro obveščeni viri pa delijo mnenje, da bo šlo za štirivaljnik z variabilnim delovanjem ventilov.
Kaj točno lahko pričakujemo od 250-kubičnih večvaljnikov? Pravzaprav je to odvisno predvsem od tega, kako visoko bodo ti motocikli pozicionirani z vidika cene, zagotovo pa vsaj okrog 50 'konjev', s čimer bi se morali prihajajoči novinci izenačiti s svojimi dvotaktnimi predhodniki.
na sliki:
Kawasaki KR1S 250 (1988-1992), 55 KM, 225 km/h,