Bo četrtlitrstki razred kmalu postal vznemirljivejši?

Bo četrtlitrstki razred kmalu postal vznemirljivejši?

Po tem, ko je Kawasaki neuradno že potrdil prihod štirivaljnega športnika s prostornino 250-kubičnih centimetrov, so se zganili tudi drugi.

Govorice, da naj bi se na Indonezijskem tržišču, ki je za razred motociklov nižjih kategorij eden od ključnih Kawasakaijevih tarč, kmalu pojavil štirivaljni ZX-25R, so vse glasnejše. Vrstni štirivaljnik naj bi v četrtlitrski razred znova vrnil velik del tiste vznemirljivosti, ki so je bili motoristi še deležni v začetku devetdesetih let, torej še preden so ekološki standardi poskrbeli za zaton čistokrvnih športnikov v tem velikostnem razredu.

Da pa se na tem področju vendarle dogaja nekaj več, kot samo Kawasakijev poskus pa dajejo slutiti tudi govorice, da vrstni štirivaljnik, ki bo nosil oznako YZF-R25M, pripravljajo tudi pri Yamahi.

Poleg tega so govorice, da se tudi pri njih pripravlja štirivaljni 'kričač', ušle tudi Hondi. Njihovi inženirji namreč pripravljajo model CBR250RR-R, oziroma bolje rečeno, večvaljni motor s prostornino 250-kubičnih centimetrov. O tem, kakšna bo konfiguracija valjev tega motorja, za zdaj sicer še ni informacij, dobro obveščeni viri pa delijo mnenje, da bo šlo za štirivaljnik z variabilnim delovanjem ventilov.

Kaj točno lahko pričakujemo od 250-kubičnih večvaljnikov? Pravzaprav je to odvisno predvsem od tega, kako visoko bodo ti motocikli pozicionirani z vidika cene, zagotovo pa vsaj okrog 50 'konjev', s čimer bi se morali prihajajoči novinci izenačiti s svojimi dvotaktnimi predhodniki.

na sliki:

Kawasaki KR1S 250 (1988-1992), 55 KM, 225 km/h,

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja