Premiera: Aprilia RS 660 Trofeo - ko klasični RS 660 preprosto ni več dovolj zmogljiv...

Potem ko sta si Aprilia RS 660 in Tuono 660 lani zasluženo pridobila veliko pozornosti in naklonjenosti javnosti, so zdaj prišli na vrsto tudi tisti, ki si želijo še nekoliko bolj poprano različico za uporabo na stezi.

Saj ne, da z običajnim RS 660 ne bi bilo mogoče uživati tudi na stezi, a tisti, ki se dirkanja lotevajo bolj profesionalno bodo zagotovo navdušeni nad tem, da lahko za približno 15.000 EUR iz tovarne odpeljejo popolnoma novega RS 660 Trofeo.

V primerjavi s serijskim modelom ima Trofeo za pet 'konjev' več moči (105 KM oziroma 77kW), suha masa motocikla pa je zmanjšana na 153 kilogramov. To je ekipi iz Noalea uspelo predvsem tako, da so z motocikla odstranili vse, česar na stezi ne potrebujete, na tem seznamu pa se na primer znajdejo tudi ABS, ključavnica in celo termostat.

Preobrazba v dirkalnik se ni končala samo z odstranjevanjem sestavnih delov, pač pa se nadaljuje tudi s posebnim dirkaškim motornim menedžmentom, dirkaškim izpušnim sistemom SC, ter spremenjenim vzmetenjem. Sprednja vilica je v celoti nastavljiva, zadaj pa za stik kolesa s stezo skrbi Ohlinsov AP948.

Delno je nastavljiv tudi položaj dirkača (stopalke za noge), krmilo pa je v primerjavi s serijskim modelom občutno nižje. Seveda je dirkaškim namenom prilagojen tudi TFT zaslon.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja