Diši po raju - prihaja Ninja ZX-4R z 80 'konji'

O tem motociklu se je dolgo govorilo, a le redki so bili tisti, ki so zares verjeli, da bodo pri Kawasakiju zares pripravili nekaj tako zanimivega.

Kawasaki je letos sicer na trg že poslal novo Ninjo 400, ki jo poganja vzporedni dvovaljnik in je pri nas na voljo za ugodnih 6.779 evrov, a se bo napovedani novinec od Ninje 400 v marsičem precej razlikoval.

Novi Kawasaki ZX-4R Ninja v Evropo prihaja jeseni. Se sprašujete zakaj smo nad tem motociklom tako zelo navdušeni? Ker tokrat ne gre zgolj za 400-kubični motocikel, ki si želi biti športen, pač pa več kot očitno za čisto pravega športnika. V duhu podobnega tistim, ki so nas navduševali v 80-ih in 90-ih letih, na primer Kawasaki ZXR 400 in drugi.

Novi ZX-4R bo poganjal 399-kubični štirivaljnik, ki bo razvil 80 'konjev' (59 kW) in se bo vrtel celo višje od 15.000 vrtljajev v minuti. Pri tem bo seveda ustrezal tudi standardu Euro5, kar pomeni, da bomo v nižjem razredu končno dobili čistokrvnega sodobnega športnika.

S prednikom izpred treh desetletij, modelom ZXR 400 si deli skora idenitčen premer valja in hod bata, a vseeno gre tokrat za popolnoma nov motor. Mali štirivaljnik bo vgrajen v jekleni okvir, v najbolj osnovni različici pa bo imel spredaj Showino SFF-BP vilico, napovedani pa sta tudi dve boljši verziji in sicer ZX-4RSE in ZX-4RR, ki imata še boljšo sprednjo vilico, dvosmerni quickshifter.

Na prvi pogled bo ZX-4R zelo podoben Ninji 400, največjo vizualno razliko pa bo predstavljala velika reža za zrak nad sprednjim žarometom. Namesto enega zavornega koluta bosta pri ZX-4R na sprednjem kolesu dva koluta, precej bolj dirkaška pa bo tudi ergonomija. Pri Kawasakiju pravijo, da bo novi ZX-4R tehtal 188 kilogramov.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem