Kawasaki je letos sicer na trg že poslal novo Ninjo 400, ki jo poganja vzporedni dvovaljnik in je pri nas na voljo za ugodnih 6.779 evrov, a se bo napovedani novinec od Ninje 400 v marsičem precej razlikoval.
Novi Kawasaki ZX-4R Ninja v Evropo prihaja jeseni. Se sprašujete zakaj smo nad tem motociklom tako zelo navdušeni? Ker tokrat ne gre zgolj za 400-kubični motocikel, ki si želi biti športen, pač pa več kot očitno za čisto pravega športnika. V duhu podobnega tistim, ki so nas navduševali v 80-ih in 90-ih letih, na primer Kawasaki ZXR 400 in drugi.
Novi ZX-4R bo poganjal 399-kubični štirivaljnik, ki bo razvil 80 'konjev' (59 kW) in se bo vrtel celo višje od 15.000 vrtljajev v minuti. Pri tem bo seveda ustrezal tudi standardu Euro5, kar pomeni, da bomo v nižjem razredu končno dobili čistokrvnega sodobnega športnika.
S prednikom izpred treh desetletij, modelom ZXR 400 si deli skora idenitčen premer valja in hod bata, a vseeno gre tokrat za popolnoma nov motor. Mali štirivaljnik bo vgrajen v jekleni okvir, v najbolj osnovni različici pa bo imel spredaj Showino SFF-BP vilico, napovedani pa sta tudi dve boljši verziji in sicer ZX-4RSE in ZX-4RR, ki imata še boljšo sprednjo vilico, dvosmerni quickshifter.
Na prvi pogled bo ZX-4R zelo podoben Ninji 400, največjo vizualno razliko pa bo predstavljala velika reža za zrak nad sprednjim žarometom. Namesto enega zavornega koluta bosta pri ZX-4R na sprednjem kolesu dva koluta, precej bolj dirkaška pa bo tudi ergonomija. Pri Kawasakiju pravijo, da bo novi ZX-4R tehtal 188 kilogramov.