O tem, da Ducatiju vse bolj dišijo tudi brezpotja so v zadnjih nekaj letih vse bolj glasno namigovale nekatere različice Multistrade in seveda tudi odlični DesertX. A to je bila le njihova uvertura v svet blata. Zdaj so se namreč odločili, da se bodo že v sezoni 2024 z najboljšimi pomerili tudi v motokrosu.
Zato so v preteklih dveh letih zelo intenzivno delali na razvoju novega agregata, ki so ga poimenovali Superquadro Mono. Motor je prvenstveno seveda namenjen modelom, ki jih namerava Ducati šele predstaviti, nekoliko drugačna različica pa bo služila tudi za pogon njihovega motokros dirkalnika.
Posebnost tega motorja je seveda krmiljenje venitlov, ki bo tako kot pri njihovih ostalih dirkalnih modelih desmodromsko. To seveda pomeni, da bo Ducati s svojim motorjem v svetu motokrosa edinstven, o tem, kakšne bi utegnile biti prednosti tega motorja v primerjavi z ostalimi pa bo svoje povedal čas.
Ker prav posebnih izkušenj iz sveta motokrosa pri Ducatiju razumljivo še nimajo, so dirkaško znanje poiskali kar pri bodoči konkurenci, točneje pri KTM-u, kateremu so uspeli speljati Tonyja Cairolija. Legenda, ki se lahko pohvali z devetimi naslovi svetovnega prvaka bo pri Ducatiju sodeloval kot testni voznik, hkrati pa bo ekipi pomagal tudi z drugimi nasveti ter seveda usmerjal razvoj njihovih motokros motociklov.
Če se za konec vrnemo še k njihovemu enovaljniku, pa velja omeniti, da bomo morali na njihove prve serijske motokros motocikle počakati vsaj še kakšno sezono ali dve. No to pa nikakor ne velja tudi za novi enovaljni agregat. Ducati naj bi namreč že letos predstavil supermoto motocikel s Superquadro Mono pogonskim agregatom.