Ducati Scrambler Club Italia - ampak samo za avtomobiliste!

Ducati po 25-ih letih znova obuja ekskluzivno serijo motocikla, ki pa je namenjen samo članom prestižnega avtomobilskega kluba.

Avtomobilski klub Scuderia Club Italia je eden tistih v katerih je članstvo dragoceno vsaj toliko kot večina avtomobilov, ki jih člani tega kluba imajo. Namreč, hkrati je lahko v klub včlanjenih samo 80 članov, gre pa izključno za zbiratelje in poznavalce najekskluzivnejših avtomobilov na planetu Zemlja.

Prav za člane tega kluba je Ducati leta 1995 pripravil posebno serijo modela Monster M900, ki so ga lahko kupili izključno člani kluba. Za nakup se je takrat odločilo 39 članov. Kar se tiče osnovne pogonske tehnike je šlo za povsem standarden model, bolj zanimive pa so bile nekatere druge tehnične specifikacije. Na pobudo bratov Castiglioni je bil Ducati Monster katerega so namenili članom elitnega kluba opremljen z zlatimi Brembovimi zavorami, usnjenim solo sedežem, kovinskimi cevmi za zavorno tekočino in hidravlično sklopko, ter karbonskima blatnikoma ter pokrovom sklopke. Nič posebnega torej, a spomnimo, da je bila takšna specifikacija pred četrt stoletja vendarle nekaj posebnega.

Zanimivo je predvsem to, da je bilo zanimanje kupcev (ki pa žal niso bili člani kluba) za ta model izredno veliko, zato so pri Ducatiju obljubili, da bodo enak motocikel ponudili tudi v manjši seriji. Izdelali so le tri primerke, nato pa proizvodnjo ustavili. Odgovora na to, kaj je botrovalo tej odločitvi niso nikoli posredovali javnosti, domneva pa se, da tistim 39 članom, to, da bo enak motocikel na voljo tudi navadnim smrtnikom, ni bilo povsem povšeči.

Sarma: recept, ki je tako dober in preprost, da ga bodo vsi želeli preizkusiti

Ja, Ducati je znamka z zgodovino polno zanimivih zgodb o egoizmu, snobizmu, prestižu in ekskluzivi.

No, kot je zapisano v uvodu, pa bo Ducati po četrt stoletja premora ponovno pripravil model Club Italia, ki bo seveda ponovno na voljo samo članom tega kluba. Možnosti, da boste prišli do tega modela so torej že vnaprej zelo omejene, če pa slučajno poznate kakšnega člana omenjenga kluba, pa se lahko dokopljete do izredno zanimivega motocikla in dobre naložbe.

Akutalni model bo baziral na modelu Scrambler 1100 PRO, od standardnega modela pa se bo razlikoval po tem, da bo sedež oblečen v rdeče usnje, rezervoar goriva in okvir pa bosta obarvana v modro barvo. Dodan bo tudi Termignonijev izpušni sistem in kolesa z žičnatimi naperami. Za več udobja bo dodano še gretje ročk, prednji žaromet bo prekrit z zaščitno mrežico, stopalke za noge, zavorne ročice in druge drobnarije pa bodo izdelane iz vlivanega aluminija, torej iz enega kosa aluminija.

Cena? Kaj nas briga, tako ali tako ga ne moremo kupiti.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del