Samo še do začetka maja bo potrebno počakati na prihod Ducatijeve najbolj vroče novosti za sezono 2022. Ducati DesertX je motocikel ob katerem se bodo cedile sline tako starim kot mladim.
No, s tem ko sem v naslovu zapisal, da Ducati odločno vstopa v razred čistokrvnih adventure motociklov sem večji Multistradi z opremo Enduro morda storil nekaj malega krivice, a novi DesertX bi vendarle moral biti tisti Ducati, ki bo od prihajajoče pomladi dalje premogel največ pravega 'off road' potenciala.
S prihodom modela DesertX bo Ducati zelo pomembno in zgovorno razširil svojo paleto motociklov, ne samo zaradi vstopa v nov segment, pač pa tudi za to, ker gre v tem primeru za praktično popolnoma nov motocikel. S preostalimi Ducatiji si bo DesertX namreč delil samo 937-kubični dvovaljnik iz družine Testastretta, ki ga že poznamo iz modelov Monster, Hypermotard in Multistrada V2. V vseh 'šasijah' se je ta motor izkazala kot odličen pogonski partner, zato navedba, da ga za model DesertX praktično niso spreminjali sploh ne preseneča.
Tako bo motor ponujal okrog 110 'konjev' (81 kW), s čimer se bo v svojem razredu uvrščal med močnejše. A ker si vozniki na brezpotjih vendarle želimo nekoliko več navora in moči tudi pri nižjih vrtljajih so pri Ducatiju skrajšali prestavno razmerje prvih petih prestav, hkrati pa podaljšali šesto.
Popolnoma nov je rešetkasti okvir, ki je poseben tudi zaradi svojega zadnjega dela v katerem se bo lahko skrival dodaten 8-litrski rezervoar za gorivo. Vzemetenje znamke KYB bo s svojim hodom 230/220mm zagotavljalo zabavo tako na zavitih cestah kot tudi na terenu, k temu pa bodo dodatno pripomogla še kolesa velikosti 21 in 18-palcev.
Jasno je, da bo na krovu tudi vsa sodobna elektronika, še posebej pa pri Ducatiju poudarjajo posebno mapo Rally, ki bo seveda najbolj všeč tistim, ki si svojega motorističnega dneva ne znajo predstavljati brez izleta na brezpotja.
Vizualna podoba novega DesertX je vsekakor ena izmed najbolj impresivnih med vsemi novitetami za modelno leto 2022, tisti nekoliko bolj nostalgični motoristi pa predvsem v njegovem prednjem delu in rezervoarju najdemo marsikatero podobnost z legendarno Cagivo Elefant oziroma njenim dvojčkom Ducatijem E900 iz devetdesetih let.