Ducati Panigale V4 SP2 - dražji, lažji in z Akrapovičevimi dodatnimi 'konji'

Ducati je predsatvil še zadnjo od svojih letošnjih novosti, tokrat nekaj za dirkače.

Ducati Panigale je kot vemo zastavonoša italijanske znamke, ki v zadnjih letih vztrajno povečuje svojo prodajo. Razlogov,  da se kupci odločajo za njihove motocikle vsekakor ne manjka, a Ducati dobro prodaja tudi v segmentu s katerim se resno spogleduje le še pešcica motoristov.

Ducati je prav z modelom Panigale V4 začel novo poglavje v svoji zgodovini, seveda predvsem z vidika motorja, ki je Panigalea (in kasneje modele Multistarada in Streetfighter) vsaj v temeljih odmaknil od tradicije.

Hiearhija modelov Panigale V4 od osnovnega modela narašča k modelu S, sledi pa model SP. No, za tiste najbolj zahtevne bo odslej na voljo še model SP2, ki je jasno še lažji, še močnejši in tudi še dražji.

Model Panigale V4 SP2 bo poganjal 1.103-kubični motor, ki bo razvil 215,5 'konjev'  (158,5 kW), od različice SP pa bo lažji še za dodaten kilogram. Za razliko v masi so tokrat poskrbela karbonska platišča s petimi razcepljenimi kraki, SP2 pa ima še boljše Brembove zavore iz serije Stylema R in dirkaško suho sklopko, kakršno Ducati uporablja tudi v prvenstvu Superbike. Ducati pričakuje, da bo marsikateri SP2 večino časa preživel na stezi, zato dodaja kit za pripravo motocikla za vožnjo po stezi.

Za tiste, ki jim res ni nikoli dovolj pa so se aktivirali tudi pri Akrapoviču, kjer so pripravili izpušni sistem izdelan iz titana, ki poskrbi še za dodatnih 12,5 'konjev' (z njim bo na razpolago 228 'konjev') in maso motocikla spusti za 5 kilogramov.

Seveda je v svetu vrhunske tehnologije in dirkanja tudi tako, da se omenjene olajšave ne prezrcalijo tudi na ceno. Ducati Panigale V4 SP2 bo stal okrog 42.000 Evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja